Gå til innhold

Å nei!!!Plzz se her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blør litt 9 dagen etter forventet mens:(

 

Det er lyse rødt med litt klumper i!Og har litt mens smerter.

Noen som vet hva det kan bety???

 

Er bekymret nå, følte meg så gravid:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en begynnelse på SA, men trenger ikke å være det, da min SA startet så hadde jeg svake svake rier, vet du hvordan rier kjennes ut?

 

Du skriver: "følte meg så gravid" Har du ikke testet enda ?

Skrevet

Jeg testet for 4 dager siden men den var negativ.

Aner ikke åssen rier føles, men dette føles som mensen smerter. det sitter liksom rett under magen.

Huff.

Men kan det fortsatt være håp?

Det var jo lite blod, kunne bare tøke det vekk liksom,men det kjennes ut som det kommer mer:/

Skrevet

Da høres det ut som mensen dette, rier er mer enn smerter under navelen ;O)

 

Det kan jo altids være håp, mange som blør under sv.skapet, men siden testen viste negativ, så hadde jeg nok gått videre over til neste pp med mine tanker ;O)

Skrevet

Ja får vel gjøre det da Men det var moro så lenge det varte.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...