Viiiilsågjerne Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg blør litt 9 dagen etter forventet mens:( Det er lyse rødt med litt klumper i!Og har litt mens smerter. Noen som vet hva det kan bety??? Er bekymret nå, følte meg så gravid:((
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Det kan være en begynnelse på SA, men trenger ikke å være det, da min SA startet så hadde jeg svake svake rier, vet du hvordan rier kjennes ut? Du skriver: "følte meg så gravid" Har du ikke testet enda ?
Viiiilsågjerne Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg testet for 4 dager siden men den var negativ. Aner ikke åssen rier føles, men dette føles som mensen smerter. det sitter liksom rett under magen. Huff. Men kan det fortsatt være håp? Det var jo lite blod, kunne bare tøke det vekk liksom,men det kjennes ut som det kommer mer:/
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Da høres det ut som mensen dette, rier er mer enn smerter under navelen ;O) Det kan jo altids være håp, mange som blør under sv.skapet, men siden testen viste negativ, så hadde jeg nok gått videre over til neste pp med mine tanker ;O)
Viiiilsågjerne Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Ja får vel gjøre det da Men det var moro så lenge det varte.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå