Gå til innhold

Ønsk meg lykke til jenter:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg be med meg eksen på tur til Roma i september. Men er så redd for at han skal si nei. det ble slutt i novmeber og vi har en baby sammen, vi har litt kontakt, men jeg er ikke helt hundre prosent sikker på at han vil si ja til å bli med på tur. Vi var der på kjærlighetstur da vi nettopp var blitt sammen. kryss fingere og tær og alt dere har:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil han sikkert, lykke til!:-) Skal dere ha med barnet?

Skrevet

lykke til! høres ut som en god ide!

Skrevet

nei hun skal få være hjemme med den beste bestemoren i verden. hun er stor nok til det da... jeg håper håper håper han si er ja

Skrevet

Håper dere blir sammen igjen på turen, jeg ;-)

Skrevet

det er jo det jeg også håper på egentlig.. egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...