Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Har lagt ut et bilde av magen min, er 7+1 nå.. Tvillinger?? Eller flere som har fått mage så tidlig? (har vanligvis relativt flat mage, men nu har den est gitt=) Flere som har bilder å vise fram?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2008 ooops, bildet kan dere se ved å trykke på nicket mitt, da kommer dere til profilen min m bildet..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 hei! på meg syntes det også ganske tidlig. hadde flat mave før. også er det mye tvillinger i familien så vi var skikkelig spente:) men det var bare en inni der:) .. er uke 20 nå, og har hatt problemer med gensere som er for korte ganske lenge og bukser hvor knappen skulle vært litt mer tøylig:) ... hehe.. er jo så moro! lykke til videre! får håpe på tvillinger;)
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 hei:)jeg har også fått mage,synes det er veldig tidlig(er 6+6)men det virker som jeg lager plassen først så vokser barnet inn ettehvært:P gjorde det samme med jenta mi som er 4...
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 hei =) må bare si at den magen din var megasjønn =) måtte inn å ta en titt... jeg har ikke fått noe særlig mage enda, men den begynner å bli hard, så da må den vell snart begynne å utvide seg... jeg har selv på følelsen av at jeg går med tvillinger, så kan nesten ikke vente med å komme meg til legen, å få noen svar =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Takk takk!! Er så glad for å ha fått litt mage allerede, for jeg har nesten ingen andre symptomer, ikke kvalm el trøtt, bare kjempeglad og i super form! Magen gjør det derfor litt lettere å tro på at jeg virkelig er gravid=)
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 hehe, ja, du er på en måte veldig heldig som ikke har andre symptomer... jeg har kastet opp et par ganger til dagen nå i 2uker, og har skikkeli vonde pupper... oppkaste begynner å gi seg nå, så håper det værste er over.... hehe!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 Jess, jeg klager ikke! Haaater å være kvalm, så er sjeleglad for å slippe unna det ja=)
skalha1t etter3.pp Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 oy...den va stor til å ikkje vere lenger på vei..va de din 1?eg venter nr 2 og er 7 veker idag å med meg viser de ingenting..hekje akkurat flate mage da fra før sia der e litt ijen fra forge svangerskap..heheh..
ChellBell - har født! Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Så fiin mage! Magen har begynt å komme her også (er 8+3).. Jeg hadde ganske flat mage fra før av og nå sliter jeg med å få igjen buksene :/ Sitter i skrivende stund på kontoret med knapp og buksesmekk åpen! haha Takker moten for de lange toppene! Hadde jeg funnet ut at dette var tvilliger så hadde jeg dettet av stolen, men jeg tror ikke det er det... Førstegangskontroll på torsdag så da får jeg se hva legen tror
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2008 Ja, dette blir vår første, synes derfor det er litt tidlig med såpass mage.. Men, jeg hadde jo vanlig mensen i januar (+ at vi brukte prevensjon), så kan jo ikke ha blitt gravid da!? Men men jeg klager ikke, er jo litt koselig med mage også da, et slags "bevis" for meg selv at det faktisk vokser en liten bebis der inne=) Litt problemer med å skjule magen på jobben da, men takk og lov for tunikamoten, hehe.. Folk tror vel helst at jeg bare har spist litt mye i det siste, gleeeder meg til å forklare den egentlige grunnen=) =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2008 Ja, dette blir vår første, synes derfor det er litt tidlig med såpass mage.. Men, jeg hadde jo vanlig mensen i januar (+ at vi brukte prevensjon), så kan jo ikke ha blitt gravid da!? Men men jeg klager ikke, er jo litt koselig med mage også da, et slags "bevis" for meg selv at det faktisk vokser en liten bebis der inne=) Litt problemer med å skjule magen på jobben da, men takk og lov for tunikamoten, hehe.. Folk tror vel helst at jeg bare har spist litt mye i det siste, gleeeder meg til å forklare den egentlige grunnen=) =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2008 Ja, dette blir vår første, synes derfor det er litt tidlig med såpass mage.. Men, jeg hadde jo vanlig mensen i januar (+ at vi brukte prevensjon), så kan jo ikke ha blitt gravid da!? Men men jeg klager ikke, er jo litt koselig med mage også da, et slags "bevis" for meg selv at det faktisk vokser en liten bebis der inne=) Litt problemer med å skjule magen på jobben da, men takk og lov for tunikamoten, hehe.. Folk tror vel helst at jeg bare har spist litt mye i det siste, gleeeder meg til å forklare den egentlige grunnen=) =)
Värn Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Så flott mave du har! Jeg er 8 uker på vei med nr 1 og har også fått en liten mave. Den stikker litt ut og jeg må sitte på kontoret med åpen knapp i buksa :-) Jeg hadde flat mage før og ventet meg ikke den skulle stikke ut så tidelig...Håper ikke det er tvillinger, men tror ikke det da formen er så bra. Må nok kjøpe noen lange topper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå