Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nervøs får sa.. Tenker mye på d..

Har ikkje hatt blødninger eller uvanlig utflod, men kan eg jedna ha det får d om ?

Kossen merke dokke d ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan ikke ha SA uten blødning. Og du merker veldig veldig godt at du har en SA for det gjør vondt. Har akkurat hatt en og det var sykt vondt.

Ikke stress med det. Kos deg med at du er gravid og skjer det noe så er det IKKE din skyld og ingenting du kan gjøre med det. Jeg ser det litt sånn at shit hapens og du vil jo ha ett friskt barn ikke sant. Om du får sa så er det fordi noe i utviklingen gikk galt.

Om du ikke har blødninger og ikke vondt så slapp helt av!!!! Alt er sikkert bra med deg!!

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Min SA ble oppdaget fordi jeg ny blodprøve for å sjekke at hcg steg som det skulle (ble gravid med prøverør), men det gjorde det ikke. På torsdag fikk jeg beskje om at hcg var på vei ned, men har ikke beg. å blø enda. Er 5 uker på vei.

Skrevet

Eg er 7+3 uker på vei..

Tusen takk får svar må bare prøve å slappe mer av :)

Griner får alt får tiå hihi

Skrevet

Men om man ikke tar hcg så begynner man å blø etter hvert uansett sa legen min. Med ma er det litt annerledes, da kan det gå en stund før det oppdages men tror ikke det er så vanlig.

Skrevet

en sa begynner en å blø til slutt ja, men en ma blør en vanligvis ikke, da greier ikke kroppen å kvitte seg med det døde fosteret..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ved SA så begynner du selv å blø, men ved MA trenger man hjelp for å få ut spiren. Da slutter den å utvikle seg, men man har gjerne symptomene i behold.

MEN når det er sagt så er det ikke så mange som opplever dette.

prøv å ikke tenke for mye på det, men nyte tiden. Den får du ikke tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...