Gå til innhold

spm om trening????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trener ikke nå og lurer på om det å starte å svømme 4-5 ganger i uka er positivt eller negativt med tanke på en graviditet????Jeg har en del kilo for mye rundt magen....men komme i form er hovedgrunnen til at jeg ønsker å starte å trene....kan man svømme 5 ganger i uka når man har blitt gravid?Spesielt i starten jeg tenker på????

håper noen som har peiling kan svare meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke overanstrenger deg alt for mye, tror jeg ikke det skal være noe problem å svømme mens man er gravid. Svømming er jo veldig skånsomt for kroppen! Men siden du ikke er vant til å trene så mye, er det kanskje lurt å starte litt forsiktig. Lykke til!!

Skrevet

det er veldig lurt å begynne å trene før man blir gravid. kan love deg at svangerskapet blir lettere hvis kroppen er i form.

når du blir gravid er det ingen grunn til å ikke trene. bare lytt til kroppen din. du kjenner fort når det blir for mye. kan føles som føling

jeg trena mye og realitvt hardt fram til 7 mnd på vei. men jeg var vant til å trene veldig hardt og mye før jeg ble gravid. (driver med sykling)jeg trente ofte med pulsklokke for å følge med litt.

jeg hadde et lett svangerskap. jeg gikk bare opp 12 kg og var i god form etter fødselen. ut kom ei tulle på på 3,6 kg og 52 cm lang. jeg som omtrent ikke hadde hatt mage.

nei trening er bare sundt. men lurt å begynne før man blir gravid så kroppen er vant til det på forhånd.

svømming er vedlig skånsomt. kjør på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...