kaffeplante Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg trener ikke nå og lurer på om det å starte å svømme 4-5 ganger i uka er positivt eller negativt med tanke på en graviditet????Jeg har en del kilo for mye rundt magen....men komme i form er hovedgrunnen til at jeg ønsker å starte å trene....kan man svømme 5 ganger i uka når man har blitt gravid?Spesielt i starten jeg tenker på???? håper noen som har peiling kan svare meg....
Pooh Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Så lenge du ikke overanstrenger deg alt for mye, tror jeg ikke det skal være noe problem å svømme mens man er gravid. Svømming er jo veldig skånsomt for kroppen! Men siden du ikke er vant til å trene så mye, er det kanskje lurt å starte litt forsiktig. Lykke til!!
sekke Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 det er veldig lurt å begynne å trene før man blir gravid. kan love deg at svangerskapet blir lettere hvis kroppen er i form. når du blir gravid er det ingen grunn til å ikke trene. bare lytt til kroppen din. du kjenner fort når det blir for mye. kan føles som føling jeg trena mye og realitvt hardt fram til 7 mnd på vei. men jeg var vant til å trene veldig hardt og mye før jeg ble gravid. (driver med sykling)jeg trente ofte med pulsklokke for å følge med litt. jeg hadde et lett svangerskap. jeg gikk bare opp 12 kg og var i god form etter fødselen. ut kom ei tulle på på 3,6 kg og 52 cm lang. jeg som omtrent ikke hadde hatt mage. nei trening er bare sundt. men lurt å begynne før man blir gravid så kroppen er vant til det på forhånd. svømming er vedlig skånsomt. kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå