kaffeplante Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg trener ikke nå og lurer på om det å starte å svømme 4-5 ganger i uka er positivt eller negativt med tanke på en graviditet????Jeg har en del kilo for mye rundt magen....men komme i form er hovedgrunnen til at jeg ønsker å starte å trene....kan man svømme 5 ganger i uka når man har blitt gravid?Spesielt i starten jeg tenker på???? håper noen som har peiling kan svare meg....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Positivt, men er greit å ikke starte for hardt til å begynne med :-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Er helt klart mange positive ting ved å holde kroppen i form ved graviditet. Men, har du ikke trent noe før - er det kanskje litt voldomt å begynne å trene 5 dager i uken med en gang? Men svømming er ganske skånsomt, så sikkert ingen fare. Men ikke slit deg totalt ut - og lytt til kroppen. Ikke press deg mer enn du orker. Jeg er litt jojo-trener, men nå har jeg bestemt meg for at jeg hvertfall må gå en 30 minuttertur hver dag, hvis jeg ikke trener. Da gjør jeg hvertfall noe:)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 hei. I begynnelsen av svangerskapet skal du være forsiktig med å overstige 60% av makspuls. Heter det:) jeg spiller enda håndball og er over det både på trening og kamp. Men hvis du ikke har vært så veldig aktiv i forkant høres svømming ut som en glimrende aktivitet.. God trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå