tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 litt nederlag egentlig ..... men men det er bare å forsøke igjen. Hadde en skikkelig forferdelig SA med helt jævlige smerter og så store blødninger at jeg ble lagt inn på ullevål. Ble liggende i tre dager. De tok utskrapning og jeg fikk store doser med morfin så de måtte ha meg på oppvåkningen i mange timer...god rus da..hehe. Så nå er jeg prøver igjen og jeg håper det går fort denne gangen. Skikkelig gøy og spennende å være gravid!
Dotten Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Huff så trist da! Men bra du høres til å være ved godt mot. Vi får håpe det klaffer fort, og at du får en ny og sterk liten spire i magen! Lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja er ved godt mot!!! Nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bøli gravid og det er skikkelig fint å vite. Har så ustabile sykluser og fant aldri el så jeg trodde nesten ikke at jeg kunne bli gravid så det var jo positivt da! Men hcg er enda ikke ute av kroppen så har j..lett for å gråte og blir lettere rørt. Håper hcg forsvinner fort
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Å så trist å høre! Det er het forferdelig å miste. Har selv mistet 3 ganger og var like den 1 gangen som den 3 gangen! Er så heldig og ha ei lita jente på ett år som jeg har trøstet meg litt med:) Det er jo ikke annet å gjøre enn å prøve igjen!Det blir vår tur snart skal du se:) Husker forresten nicket ditt! God bedring og lykke til!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Takk! Ja det blir vår tur en gang også det er jeg helt sikker på! Må forandre nicket mitt nå ser jeg...ikke mye frø i magen nå gitt... Har du mistet 3 gnager...så kjipt!! Får du hjelp av leger nå da eller? Min veninne mistet tre ganger, etter drt fikk hun tett oppfølging av ullevål da hun ble gravid for 4 gang. Det burde du og få!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Ja de sa jeg ville få oppfølgning, hva nå det innebærer?! Kanskje flere ul ikke vet jeg. Er jo ikke noe noen kan gjøre hvis det går galt allikavel. Men er blir veldig rolig av å få flere ul og se at alt går bra! Vet ikke om jeg kommer til å slappe av neste gang, tror det vil ligge der og lure..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå