Gå til innhold

Dette va grusomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har slitt med menssmerter spesielt bak i ryggen i ca 1 uke nå, i dag er de til tider intense, skulle i dusjen en tur, tenkte det ville hjelpe med litt vann på ryggen, stod og vasket håret plutselig ble jeg megatung i kroppen og så stjerner, skulle prøve å få shampoen ut av håret før e gikk ut, men måtte gi opp, kjente ikke hendene mine rørrte hodet, ut av dusjen, satt med ned, ropte på sambo, han kom med et glass kaldt vann.. satt i 15min, kom meg i dusjen igjen, måtte jo få såpa ut av håret, klarte det, men rett før jeg sank sammen, føler hele kroppen min er kjempe tung, og ørene ble helt tette...

Noen som vet hva dette kan skyldes?? bør kanskje ringe føden?? føler meg så overhysterisk au, men dette va skikkelig ubehagelig... ca 1 time siden dette skjedde, og er fortsatt elendig i form...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du og si fra til de. Bedre å ringe når enn føler noe er som det ikke skal være. De vil sikkert ha deg inn på kontroll. Er du langt på vei?

Skrevet

er 31 uker i dag...

Skrevet

Ring føden du, hørrest ubehagelig ut å ha det sånn. De er hyggelige de som jobber på føden og de vil nok sikkert du skal komme inn på kontroll.

Skrevet

jeg har det sånn også. jeg besvimer i dusjen. eller sånn som du beskriver, får black- outs. i forbindelse med mensen, og en gang tidlig i graviditeten. vær forsiktig i dusjen. du kan falle og skade deg stygt. dusj sammen med kjæresten.

Skrevet

tusen takk for svar :)

Skrevet

Kan være lavt blodtrykk eller et plutselig blodtrykksfall. Jeg har hatt det og det som var litt skummelt da var at jeg hadde tatt et bad først og badekaret jeg stod i var derfor fullt av vann. Hadde jeg besvimt kunne jeg jo ha druknet! Sambo ville kanskje ikke hørt noe fordi dusjen stod på. Ville tatt dette her alvorlig og ringt føden for å høre om de har noen tips.

Skrevet

takker for svar jenter...

skal til føden nå.. ringte ned, og det va bare å komme.. så får vi se hva de sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...