Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Nå merker jeg at det begynner å bli tungt. Er i dag 25+4 og vet at det kommer til å bli verre utover. Det jeg merker er at jeg har mye murringer i bena, både sliten og mye senestrekk spes i leggen. Får vondt i skambenet spes når jeg har sittet. Og stiv/vondt i korsryggen. Også vanskelig å bøye seg frem og maten bruker evigheter til å synke ned! Alikavell så er jeg så vanvittig glad over at det er slik :-) Denne jenta som er i magen min er så veldig ønsket! Flere som begynner å slite med tilværeslsen så tidlig? Klæm
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Du er jo litt lenger enn meg. Men bjeg har allerde lagt emrke til at maten bruker tid på å synke.Så jeg orker ikke å spise mye av gangen. Er i uke 20 nå, og blir anpusten av å gå opp mye trapper, mer enn 2 etg. er et slit allerede. Generelt så klarer jeg ikke å gå så raskt som jeg vanligvis gjør, da blir jeg andpusten, og det begynner å prikke litt for øyenene ( noe som nok har å gjøre med blodtrykket, som jeg sliter bitte litt med). Men som deg, er jeg villig til å leve med disse plagene. Babyen(vi skal ikke vite kjønnet) i magen hos meg er også så utrolig ønsket og etterlengtet. Jeg er bare glad for jeg endelig får oppleve dette ) Men jeg prøver jo å ta litt hensyn til kroppen sine signaler da, tar det mer med ro nå enn vanligvis.
playground princess Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Dersom jeg bytter ut 25+4 med 27+3 så er dette "mitt" innlegg =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå