Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg har selv blitt anbefalt Sloggi maxi av jordmor, skikkelig usexy men sikkert nødvendig i og med at jeg skal ta keisersnitt og trenger litt ekstra støtte. Ellers vet jeg at de selger noen nettingtruser på apoteket som anbefales. Det har vært vanskelig å finne gode og fine amme-bher for min del, de fleste jeg har prøvd har vært helt håpløse og ikke minst stygge... Det spørs nok litt hva slags behov du har, men jeg vil anbefale deg å gå for noe skikkelig, dyre undertøysbutikker er best, særlig hvis du trenger en stor størrelse. Ellers er Triumph ok og Lindex er også bra hvis du ikke trenger store størrelser..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Bruk mannen din sine boxere - eller de trusene de har på barsel. (engangs nettingtruser). Ikke noe vits å kjøpe masse greier bare for de få dagene du trenger skikkelige bleier. Amme-bh - kjøp en stor en (et par str større en cupen du har nå) men vent med å investere så voldsomt i sånt tøy, for du bør se an hvilken størrelse du trenger - umulig å forutsi:-)
my-little-princess Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Nettingtrusene de har på sykehuset. De er ikke spesielt lekre,men veldigbehagelig etter fødsel. Reflex selger gode ammebher.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Bruk nettingtrusene mens du er på barsel du;) Ellers har jeg hørt at det er lurt med litt stor sloggi type bestemor, hjelper livmoren å trekke seg sammen:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Kan informere om at de ikke lenger har nettingtruser til de av dere som skal føde på St. Olavs i Trondheim. Det var i alle fall beskjeden vi fikk fra jordmødrene på fødselsforberedende kurs for et par uker siden. Så Trondheimsdamer: kjøp dere gode truser selv!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 forbanna innsparing på st.olavs altså!!!!!!!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Hipster-bokseraktige er gode. Greit å ha en del slike hjemme til blødningene gir seg også.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Jeg bruker disse fantastisk flotte bombetrusene fra Sloggi..Ser helt forferdelig ut i dem, men di er bare helt fantastiske å ha på seg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå