Gå til innhold

Et lite tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tenkte jeg skulle fortelle litt om min mann "som ikke ville"...

Jeg er 23 og min mann er 35. Han har hele tiden følt han ikke var klar for en baby, men etter som tiden gikk sammen med meg, så fant han ut at han ville føre slekta si videre, MEN han klarte ikke si til meg: "nå prøver vi. Slutt med pillen." Så en dag fant jeg ut at nå var jeg lei av å vente.. Da jeg sto opp om morgenen lot jeg vær å ta pillen, og fortalte til min mann at nå hadde jeg sluttet med den. Han sa spøkefullt: "Ingen mer sex på deg da..hehe.." 6uker etter pilleslutt satt jeg der gravid og lykkelig.

Nå er jeg i uke 32+4 og mannen tror jeg fortsatt ikke at helt skjønner hva som kommer ut av den stadig voksende magen min, hva han i alle år faktisk har sagt nei til...

Da jeg var i uke 26, ble jeg lagt inn på sykehuset med kort livmorhals og de trodde jeg kom til å føde ganske snart. Nå er jeg hjemme igjen og ingen tegn til fødsel enda. Selv om opplevelsen på sykehuset var veldig skremmende, så følte jeg at mannen min plutselig ble veldig mer far for babyen vår. Han ville plutselig vite alt om den lille og nå koser han med magen min nesten hver dag og gleder seg til å bli far.

Kanskje det var stygt av meg å bare sånn plutselig slutte på p-pillen, men han hadde jo sagt han ønsket barn, men hadde problemer med å forestille seg når.. Jeg hadde jo ikke lyst å vente for lenge.. Han blir jo 36 til sommeren..

Hmmm... Langt innlegg dette.. Huff jaja..

Dette var kansje en tanke til dere med litt av samme problem som jeg hadde..

Uansett.. Masse lykke til... Ikke gi opp håpet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for at du delte historien din med oss!

Min sambo har også sagt at han vil ha barn, bare ikke enda. Og jeg ser ikke for meg at den dagen kommer at han kommer til å si "NÅ kan vi prøve".

Vi har denne uken flyttet inn i splitter nytt hus, og han har sagt tidligere og også nå i det siste at det er mer aktuelt å snakke om emnet når vi er inne i huset. Vil gi han litt mere tid, men håper at jeg kanskje til sommeren kan kutte ut p-pillene og kanskje bruke samme metode som deg.... vi får se :)

• 1 måned senere...
Skrevet

ville bare si du er heldig:) min hadde nok blitt klar sånn han også.

men jeg har jo bare ventet 5 år, klarer 1 år til men skjer de skjer de er på 3 mnd uten pillen men de vet han om....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...