Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 få satt igang fødsel på?har så sykt vondt til tider å jeg vet ikkje hvor jeg skal gjøre av meg,har helle ingen smertestillende som hjelper på smertene....å får jo ikkje operert dette vekk siden jeg er gravid...har bare 26 dager igjen til termin..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Å sette i gang fødsel er kompliserende og øker faren for instrumentell forløsning. Det beste for barnet er å komme når det er klart med mindre det er fare for mor eller barn. Men det finnes medisiner du kan ta for gallestein mens du er gravid så livet er til å holde ut. Man kan bruke forsiktige doser med ketorax (et meget sterkt smertestillende) og krampeoppløsende injeksjon med buscopan.
Lykke:-) x2 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde gallestein i forrige svangerskap. Huff, det var fælt..... Da fikk jeg ketorax som jeg tok hjemme når smertene ikke var så ille at jeg måtte på sykehuset(jeg hadde meg noen turer dit for å si det sånn...) Nå har jeg operert bort galleblæra og har et helt nytt liv og svangerskap:o)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 takk for svar... har vært på sykehuse ett par ganger nå men ikkje fått noe for det...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg gikk 3 uker over tiden, og fikk ingen form for smertestillende når jeg hadde disse anfallene. Men 8 mnd etter fødselen fjernet jeg galleblæra og fikk en ny verden. Nå med andremann har jeg en helt annen graviditet Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå