mamman til ana Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er 168 cm høy, hva blir det i engelsk? Og jeg veier 55 kg, hva blir det??
mamman til ana Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Hehe, halloo? Vet ikke helt om du forstod spørsmålet mitt...
Gjest ->>- Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hun svarte jo på spørsmålet ditt. Om du vil ha omregnet til andre måleenheter bør du spesifisere hvilke. Google er forresten fint til denslags, skriv f.eks "168 cm to feet" inn der og trykk enter - et voilá.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Nei, fordi vi bruker kg og cm på engelsk og. Det fins diverse måter å regne vekt og lenge på, så du kan ikke si "dere som kan engelsk" - for det har sinnsykt lite med akkurat det der å gjøre. Hvis du mener cm i feet, så er du 5 feet, 6 inches - ca. hvert fall.... lbs er du 121.
mamman til ana Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 Ja men dere skjønte jo hva jeg ville ha svar på?,Å det var absolutt ikke det siklerotte svarte. Sa da kunne hun egentlig bare ha latt være og svare, for såpass kan jeg jo tenke selv. Ellers takk til dere som tok dere bry til å svare seriøst.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Nei, det skjønte jeg ikke. Det fins en rekke som ikke aner hvordan man sier akkurat det på engelsk - så det skal du ikke ta for gitt. Du formulerte deg på en kronglete og vanskelig måte - og kg og cm brukes på lik linje i engelsktalende land som det gjør i Norge. Dermed svarte jeg like seriøst som alle andre. Det var bare du som ikke stilte det spørsmålet du ville ha svar på.
Sanchin Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Hun spurte om hva det ble i engelsk, ikke på engelsk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå