(Oktober) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Har dere noe erfaringer med det? Noen som var plaget med det etter abort? Hvor lenge varte det?
mia engel&fia frøken Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 jeg hadde etterier frem til tre uker etterpå. hvor langt på vei med abort? er jo livmora som trekker seg sammen spørs hvor langt den har utvidet seg kanskje. troe det blir ekstra når man ammer
(Oktober) Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg var i 8. uke. Regner med det er sammentrekninger av livmoren.. det varer i noen minutter, og er over i noen minutter. jeg synes det er veldig vondt. føler ikke at smertestlllende hjelper. .er bare 4 dager siden jeg tok abort (medisinsk). fkk smertene på fredagen (aborterte onsdagen), tusen takk for svar forresten
mia engel&fia frøken Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 lykke til,unngå magetrening å sånn en stund, det kan gjøre det verre. og hvis du er i tvil er det jo bare å ta kontakt med sykehuset, de gir svar døgnet rundt de.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har ikke tatt abort, men hadde veldig vonde etterrier etter fødselen. Spesielt når jeg skulle amme. Det som skulle vere kos, ble et mareritt pga at da kom "riene" men heldigvis gikk det over etter noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå