Gå til innhold

Flytte fra Bergen til Oslo???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har flyttet fra bergen til oslo i det siste? Vi har to barn på 2 og 4. Vi vurderer å flytte på grunn av jobb - men også på grunn av været!!! Jeg er ekstremt lei av at det regner HELE tiden her i bergen. Jeg skulle gjerne hatt noen synspunkter, da jeg ikke vil ta dette opp med venner og familie før vi har kommet litt nærmere en avgjørelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall helt sant - at været er MYE bedre i Oslo!

Skrevet

Jeg har flytta nesten samme strekning, har også to barn. Været er UTROLIG mye bedre her, men jeg savner veldig familie og venner. Det at besteforeldra ikke får deltatt i bursdager, høytider osv er trist. Alle sier de skal komme, men når hverdagen kommer, en jobber, barna går på ulike aktiviteter så er det ikke så lett å bare reise hjem til vestlandet. Er jo ikke sikkert du vil savne det, å en får jo nye venner, men de vennskapene en har hatt, der alle kjenner deg ut å inn er gode å ha: ) Vi snakker om å flytte tilbake til vestlandet vi da, så får været være slik det er, vi har heller ingen barnevakt her, så da blir en jo hjemme da...

Skrevet

Vi har en del familie i Oslo, så det burde være muligheter for barnevakter:-) Jeg tenker mye på å flytte ungene til et helt nytt miljø, men når de er så små, tror jeg ikke de berøres så mye av det. De finner nok fort venner. Jeg veier hele tiden for og i mot. Været og lønn er to ting som teller mye - og de er begge garantert bedre i Oslo:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...