*idyll* Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Noen fler? I natt var jeg våken i evigheter..... Tok til slutt en litt hard handduk og gnikket og gnukket... Klør på armer, hals, mage, ben.... ja over alt! Er det normalt? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Høres ut som svangerskapskløe..... Ring føden, de har sikkert noen tips om hva som kan hjelpe og som ikke er skadelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 bestill time hos jordmor/lege å få tatt blodprøver,for å måle lever og galleverdier,for å utelukke den farlige svangeskapskløen.lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 er hatt litt kløe jeg også, men kanskje ikke så ille som deg. med meg hjelper det faktisk å ta en dusj.. mulig jeg var innbiller meg det, men det har hjulpet meg faktisk.
duogjeg og vitre Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hvis det ikke hjelper å smøre seg med Eurax, så bør man ta prøver hos legen
*idyll* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk for svar, jeg går til aksjon mot plagene i dag! :-)
mammaiapril Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jeg har hatt svangerskapskløe fra uke 28 til nå (uke 35). Det hjelper veldig hvis du dusjer med mye Lactacyd (fås på apoteket). Jeg dusjer med Lactacyd 2 ganger per dag. Så kan du smøre deg med en krem som heter A-derma Exomega (også på apoteket) og hvis det er riktig ille ta på litt Hydrokortison. Og så er det bra om huden får litt luft, dvs. ikke gå med helt tettsittende klær. Dette har hjulpet meg kjempemye. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå