Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Det er det samme som symfysen. Det harde benet som går rett helt nederst på magen. Det er fra det benet de måler målene på magen som heter symfyse-fundus mål. Da måler de fra det benet og opp så langt som livmora kjennes..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 oki, skal kunne kjenne livmoren rett ovenfor dette benet nå, men kjenner ikke noe egentlig, men tørr ikke trykke så mye heller..får vente.-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det er "fittebenet" uff stygt ord, men tenkte det kanskje beskrev det litt bedre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå