Hanne.. Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Var på 3d ultralyd igår og det var en helt utrolig opplevelse! Er så glad for at jeg gjorde det.. alt ble liksom mye mer virkelig! Vi fikk kjempe fine bilder av barnet, er i uke 27, spesielt ansiktsbilder:) Ønsker å lage et fotoalbum med masse bilder fra barnet, og vil ha med disse bildene også. Moren min lagde et fotoalbum med meg når jeg var liten, og det er veldig gøy å se på seinere:)) Tok 3d ultralyd i Sandvika, og er kjempe fornøyd.. Det kostet bare 800 og vi fikk med 4 bilder av høy kvalitet, og en dvd med masse bilder og filmklipp. Også fikk vi hele tiden se barnet på en svær skjerm mens vi var der. Han som tok seg av ultralyden driver alene, og var veldig flink og hyggelig. Anbefales! Hjemmesiden er www.ultralydklinikken.no, og man kan bestille time på nettet!
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Ååå d er så kjekt og høre om andres gode erfaringer:) jeg skal på 3d om litt over to uker og gleder meg såååå sinnsykt!!!!! Skal på majorstuen i bergen da. har sett utrolig bra resultater derfra så hååååper på d samme!! uansett blir d sikkert en fantastisk opplevelse:) Må betale 1200 jeg da men er sikkert verdt d uansett:)
Hanne.. Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Det blir det sikkert! Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd jeg:) Det er så rart at de klarer å ta sånne bilder av det som er inne i magene våre! hi hi.. Lykke til:)
lenik Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Må si meg så enig... Har 3d bilder av forrige mann og denne ungen fra uke 12 å det er så spes.. Vanlig 2d kan ikke måle seg selv om det er fint å se det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå