Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, kjeder meg litt her en søndags formiddag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på 1 års party til tantebarnet vårt!

Skrevet

Vi skal til min mor og spise ribbe:) naaammm:D

Skrevet

hei

nå skal jeg og samboeren i vei for å trene:) blir deilig!

Skrevet

bare sløve ...venter på terminen om 8 dager..

Skrevet

Vi skal straks kjøre til Sverige for å handle inn siste rest av babyutstyr! ;o)

Skrevet

Jeg og sambo tenkte oss på travparken å se løp i dag faktisk...

Så mange vi kjenner som har hest i løp i dag...

Så ut å spise og bowle etterpå...

Godt å få tiden til å gå litt... 7 dg til termin...å hadde egentlig håpt han hadde kommet til nå...men liker seg vel for godt inni magehybelen!! :D

Skrevet

Jeg skal se på skiskyting og hopp etterhvert. Så skal jeg sykle litt på ergometersykkelen og prøve en ny oppskrift til middag. Til slutt skal jeg lage mokkafromasj til dessert i morgen, skal ha en avslutningsmiddag med jentene på jobben siden jeg bare har en uke igjen til permisjonen starter :)

Skrevet

i dag blir det bursdagsselskap for lillegutten min som blir 4 år på onsdag!! :) så meste av dagen i dag har gått til vasking og baking :)

Skrevet

hehe jeg sov til 14.00 :;)

nå spiser jeg kjeks å kl 17 skal vi i bursdag til tre av søskenbarna mine:)masse kake;)ellers bare nyte mildt vær å sola utenfor;)

Skrevet

sov til klokka hva 1 i dag, deilig :o)

Nå sitter jeg bare i sofaen å slapper av og skriver med ei vennine på msn..... sambo lager middag og vasker håndklær, snille han :o)

ellers blir det bare avslappning siden sambo skal se fotballkamp klokka 5 :o( godt vi har tv nede i kjelleren... hehe :o)

Skrevet

jeg har vært med mora mi på jobb å vasket=)kansje d skjer noe fødsel hehe..ellers skal vi bare være hjemme å slappe av

Skrevet

Jeg jobber med masteroppgaven min som skal leveres i april. Skulle gjerne ligget på sofaen og kjedet meg, men..

Skrevet

Venter på at fødselen skal komme igang..

Skrevet

Har malt lister på gjesterommet, og nå har jeg nettopp mikset ihop en hjemmelaget pizza som nå står i ovnen og steker =)

Ellers gjør jeg som lenesan; venter på at fødselen skal starte (noe den selvfølgelig ikke kommer til å gjøre siden jeg venter slik på den) ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...