Gå til innhold

Tvillinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet når di kan se om det er tvillinger eller fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du får ul i uke 8, så ser de om det er mer enn en baby:)

Skrevet

såpass.....

da må jeg bare komme meg avgårde.... hehe!!

takk for svaret =)

Skrevet

Hei, må bare spørre, hvorfor tror du det er tvillinger?:)

Skrevet

jeg har en sterk følelse av det, å så begynner magen å bli hard allerede, å syns det er litt tidlig.... å så er det tvillinger en del generasjoner tilbake, men ingen av mine søskenbarn (altså min generasjon) som har fått det enda... men er mest pga følelsen min... så får vi se... hehe!!

Skrevet

Hehe, har samme følelse som deg skjønner du, magen er ganske stor og ja, hard. Men så du også var usikker på hvor langt du er på vei, tenker at om jeg bare er 7 uker, så er magen veldig stor, er tynn ellers.

Vi har annenhver generasjon tvillingpar på morsiden hos oss, så mamma er tvilling, oldemor var tvilling osv.

Venter på UL jeg og så det blir spennende...tror jeg er mest redd for det jeg da, har jo to små fra før:)

Skrevet

ja, jeg er vell mellom 5 og 9uker på vei (tror selv jeg er 9) å magen er ganske hard... har et par veninner som ikkje kjente til noe av mage før de var langt over 12uker på vei... men siden dette er min første graviditet, vet jeg liksom ikke hva som er normalt eller ikke... tror jeg syns det er litt skummelt viss det er to inni der, siden jeg ikke har noen fra før.. har liksom ingen erfaring... hehe!! men vi får se, skal til legen på onsdag, og da blir jeg henvist til ul... blir spennende =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...