Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 hvordan dere hadde reagert hvis dere tok typen i å chatte sende mota nakenbilder på mobiletjenester???
Clue Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg også. Såvidt jeg skjønner driver han da med sexrelatert fklørt med andre damer, og det godtar jeg rett og slett ikke. Da ville jeg tenkt at det finnes bedre menn for meg der ute.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 men vi har nettopp forlova oss og han angrer og griner og jeg elsker han. flaut å være forlova i en uke....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde nok blitt sint og såret, men hadde ikke tenkt på å pakke sammen og dra. Har dere et strekt og ekte forhold kommer dere gjennom det. Snakk sammen og fortell hva du føler. Det er vel et godt tegn at han angrer? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Samme her, hadde gått fra han på flekken. Rettelse, kasta han på hue og ræva ut for å si det sånn. "Jammen jeg elsker deg jo, jenta mi!" - hjelper ikke! Da skulle han ikke gjort det. Finnes ingen unskyldning etter min mening. Og unskyld å måtte si det, men det er sikkert ikke første gang denne gangen... Respektløst mener nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 det er ikke første gangen har tatt han før,sier han har en avhengighet. men nå har han sperra mobilen for alle tjenester og jeg får spesifisert regning på mobilen hans.han vil slutte sier han og jeg ser han er fortvila...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå