Capricorn74 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Tenker da på kremer, oljer, produkter til å ha i badevannet osv.
*tybber* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tenkte vi skulle prøve det nye fra Neutral, som det er reklame på på denne siden.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har kjøpt coop sine stelleprodukter, har hørt at de skal være bra. Uten parfyme og andre tilsetningsstoffer. Men er førstegangs, så har egetli null erfaring
*Super*Mamman* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Kjøper Babyline sine produkter. Er de som er kommet best ut i tester... Kjenner ikke til de nye produktene, så da holder jeg meg til Bayline som jeg VET er bra..
LilleBanan blir storebror Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 de jeg kjenner med erfaring sier at Babyline er så bra, så jeg har kjøp det, men aner ikke da jeg ikke har noen erfaring selv....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Bare det ikke er parabener i så.....metylparaben og propylparaben...det er hormoner som gjør at produktene holder lengre,men ikke noe bra for bebisn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå