Bonnie & Clyde Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Oj, oj, oj.... Ingen symptomer overhodet og IKM først på tirsdag. Da jeg testet med CB Digital i morges var det likevel ingen tvil - jeg er gravid!!!!! Stemningen hjemme nå i formiddag er fantastisk og spesiell samtidig. Vi flirer, koser oss og er glad vi har mange måneder på å fordøye dette. Håper alt går bra og at spiren klamrer seg fast. Sender MASSE babystøv til alle sammen - ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Lykke til, håper vi sees i 1. tri!!!! Klem,
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Oj, oj, oj:o) Sååååå spennende! Kan jammen tenke meg at stemningen er til å ta og føle på hjemme i dag da ja! Gratulerer så mye! Og masse lykke til med svangerskap og greier:o) Grabber til meg av babystøvet ditt... og håper på at jeg får følge etter deg inn på 1. trimester i løpet av nærmeste uke:o)
Lemis Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer sååå masse!! Ser ut til at du er den første som ble gravid i ikm uke 11-gjengen:) Jeg har også ikm på tirsdag, eller kanskje ons eller tors. Litt ustabil syklus. Men skal ivertfall teste i morgen tidlig! Klarer nesten ikke å vente....Tok en CB-test i går og den viste bare en prikk der som positiv-streken skal være, så skjønnte ingenting. Men det var vel uansett for tidlig å teste. Klarte bare ikke å la vær hehe:) Håper jeg kan slå følge med deg videre! Masse lykke til ivertfall og kos deg med spiren:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer!! Håper spiren din klorer seg fast!!
fiona71*2pp Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer kjempe masse.. Kos dere , nyt det, og og hver glad for hver gravidesymptom du får.. Som kvalme, trøtthet, vonde bryster osv.. Det er SÅ verdt det til slutt uansett )
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer så mye! Legg deg tilbake og nyt tiden!
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Så gøy da! Har selv ikm til lørdagen, ingen symptomer og egentlig ikke så stort håp... Gratulerer så masse til deg og lykke til!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer såååå masse, Smilla! Kos deg med din snart voksende mage og nyt den spesielle tiden du har foran deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå