Gå til innhold

Dilla på APPELSINER!!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så gode appelsinene er nå. Spiser og spiser og spiser!!!! Har ikke hatt dilla på noe i svangerskapet, men de 3 siste ukene har jeg gomlet appelsiner hver dag!!

Mmmmmmmm......... skal spise meg en nå ;)

Hva har dere andre dilla på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er så enig .... appelsiner er bare kjempe godt....kunne fått vitamin sjokk for lenge siden :P men bare en uke til termin jeg da..

Skrevet

Prøv blodappelsin også, de er enda bedre:) Eller nå blir de vel kalt "rød appelsin.."

Skrevet

Her er det pærer som gjelder av frukt! Ellers er jeg blitt veldig glad i sjokomelk og sjokolade.. egentlig alt som har med sjokolade å gjøre: kakao, sjokoladeis, sjokoladepudding osv..veldig sunt ja..men men:)

Skrevet

Hadde helt dilla på apelsiner jeg også, og apelsinjus:) Meeen, får så sinnsykt til halsbrann av det, så har kuttet det ut:( Drømmer om saftige oppskåret apelsinbiter!!! Mmmm..:)

Nå har jeg fått dilla på sjokolade og is, ikke minst båtis :D Hehe.. Gla det nærmer seg slutten, så jeg kan bli litt sunn igjen, hehe:)

Skrevet

Hei!

Me too... men har stort sett dilla på all frukt (kiwi,banan,pærer og epler fornøyd med at jeg har dilla på frukt, siden d bare er kjempesunt.. :) godt å høre det er flere.

får i hvertfall i meg 5 om dagen!

Skrevet

Har hatt dilla på klementiner, appelsiner og grønne sure epler siden dag 1 omtrent, det må være litt syrlig. Har hatt lite lyst på søtt og salt, men de 2 siste ukene har jeg hatt lyst på dette og, akkurat nå er det veldig godt med pistasjis m/ sjokolade biter. Men jeg spiser masse frukt, ca 2-3 appelsiner (røde og gule) og ett par epler om dagen.

Skrevet

Ja appelsinene er drit gode,MEN fr sånn jekli halsbrann jah.......men får spist noen båter om dag dah!!

Skrevet

Har også dilla på appelsiner, men faktisk enda mer på gulrøtter! Har spist gulrøtter hver dag i flere mnd, rart jeg ikke har blitt oransje ennå!

Og dessuten har jeg fått opp nesen for endel rare lukter....nysaget treverk og fuktig/muggen garasjelukt, mentolatum i nesen mm...

Skrevet

Nå har jeg dilla på drikkejogurt med kirsebær...namm!!!! =D Hadde en periode med eplejuice, men det får jeg skrekkelig halsbrann av nå.

....ehhmm.. og lukten av jif baderom! (liker godt andre vaskemiddel lukter også, men jif bad er BEST..hehehe)

Skrevet

For ikke å glemme isbiter!!! *knase knase* En kanne med mangoiste med masse isbiter, og jeg er i himmelen ;)

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle det dilla, men skal jeg trekke frem en ting som jeg spiser mye av for tiden så: APPELSINER!!

Skrevet

Appelsiner her også gitt.......og appelsinjuice!

Skrevet

Hehe, jeg kan glatt spise et sånt 2kg nett med appelsiner daglig! ;)

Er jo så saftige og gode=)

Yummy=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...