Gå til innhold

Dere som er på overtid!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7 dager over tiden i dag. har mye kynnere, men jeg lurer på dette med maserier.. hvordan kjenner man at det er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riene bare er der, blir ikke sterkere eller jevnere. Har slike hele dagen hatt det i 3-4 uker nå. De stopper når jeg legger meg på nettene og starter igjen når jeg står opp. Kjempe irriterende og slitsomt! Mine gjør vondt som et belte rundt nederste del av magen og ryggen. Avogtil nedover beina. Det kan gjøre vondt å ta på magen når man har de. Jeg er 4 dager over tida...

 

Skrevet

Akkurat slik har jeg det, men jeg trodde det var kynnere.... Nå VIL jeg ha skikkelige rier. 9 dager over termin. Kom ut lille vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...