Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ul i morgen, og er da 6+5.

Kan de se om det er tvillinger da? Jeg er litt spent på det siden vi har så veldig mye tvillinger i familien. For å være ærlig håper jeg det bare er èn, for jeg har to fra før på 9 og 3, pluss at mannen min har ei på 18. Men man er jo spent selvfølgelig:)

Jeg gruer meg så ille for ul'en også, for jeg er så redd det ikke skal være liv igjen.

Og er det liv håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul ca uke 5+5 og da kunne vi bare se en plommesekk som pumpet. Gyn sa at det så ut som en men at det var så lite at det fort kunne være at de gjemte seg bak hverandre. Var tilbake på ul i uke 10 og da var det bare en og mye mer og se.

De skal vel i utgangspunktet kunne se om det er to. Men som sagt så kan plassering og posisjon gjøre at de "ligger" bak hverandre.

Lykke til da.

Skrevet

Jeg er gravid etter ivf, og fikk satt inn to egg. Var på UL 6+4/6+5, og de var helt sikre på at det var en her vertfall. (er godt fornøyd med det!!)

Vi så en 6-7 mm liten sak. Kunne ikke se fasong skikkelig eller noe, bare at den var der. Men vi så hjerteslag, det blinka!! Det var veldig moro:) Lykke til!!

Skrevet

Hei villemo

Jeg var på ul når jeg var 6 uker på vei da så vi to, men kunne bare finne hjete på den ene. Var igjen på ul i uke 11 da var det bare en.. Den andre var det så å si ikke noe igjen av. Må tro at kroppen ordner opp når ikke alt er som det skal... Nå venter jeg ett friskt barn til sommeren og er stor fornøyd med det.. :) Lykke til i morgen!

Skrevet

Jeg har ei venninne som også var gravid med to, men mistet den ene. Det er visst ikke uvanlig sies det.

Men jeg har tenkt på- hva hvis kroppen ikke klarer å kvitte seg med det ene døde embryoet? Hvis det blir MA på den ene liksom? Kan man ta utskrapning bare på den ene da?

Dette er dumme tanker som jeg sitter og kverner opp i hodet mitt da. det skjer vel sikkert ikke. Men ett egg blir til ti høns i hodet mitt om dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...