Gå til innhold

Flere som trenger utvide nettverket i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor på 28 til to små. Er midt i samlivsbruddkrisa,han er drømmemannen og vi har hatt noen herlige år sammen.Alt har nå rast fullstendig sammen. Men han elsker meg ikke lenger, så da må jeg virkelig forstå realiteten og ta tiden til hjelp.

Jeg har ikke så stort nettverk av gode venner, mange har flyttet til andre kanter av landet. Jeg savner og trenger flere som jeg kan ta en kaffe sammen med, finne på ting sammen med og ikke minst, kanskje klare å opprette et godt og solid vennskap som vil vare. En å prate med, dele sorger og gleder. Jeg har mye å gi.

Vil ikke legge ut mer om meg selv her, må bevare litt av min anonymitet også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder på barna dine da? =)

Jobber du, eller går du hjemme?

Jeg er hjemmeværende en periode nå, har i grunn en del venner - men ikke så mange som kan finne på noe på dagtid :)

Skrevet

Er også midt i samlivsbrudd, og bor i Trondheim.

Jeg er 27 og har ei datter på et halvt år. Mangler ikke venner, men kjenner ingen i samme situasjon, så er veldig interessert i å prate med deg :)

Skrevet

Jeg er alene, 32 år gammel, med to barn, gutt 7 år og jente 3 år. Dine er kanskje mindre de? Jeg bor sentralt i Trh.

Skrevet

Er 11 år eldre enn deg,da og har 3 barn. Er nå hjemme i permisjon med minstejenta. Bor sentralt i Trondheim. Er jeg som er den mest aktive i å finne på ting med barna. Kunne godt tenke meg å ha noen andre voksne med barn å dra på tur med i skog og mark, eller finne på andre ting. Andre ganger finne på voksenting alene, som å dra på kino, ta en øl eller to (når ferdig med ammeperioden, da) osv. Er som sagt noen år eldre enn deg, men føler meg ung i sinn. Så det er opp til deg, det da.

Skrevet

Hei!

Kjedelig situasjon du er oppe i, men som du sier...man må bare gjøre det beste utav det...Vet at det er vanskelig, men det blir faktisk lettere etterhvert som tiden går.

Jeg har vært alene i snart 3 år, og har to barn født 03 og 05. Nå går begge to i bhg mens jeg jobber. Hektisk, men spennende. Vi har heller ikke så stort nettverk i byen. Har noen gode venner, men savner flere i samme situasjon. Er selv 28 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...