Serephina Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Huff, jeg testet negativt i dag og har ikm i morgen. Ble litt deppa da. Var så sikker på at spiren satt nå. Har vært kvalm i over en uke. I dag er jeg så kvalm at jeg nesten ikke klarer å bevege meg. Tenkte at det må jo være et graviditets tegn. Men kan jo ikke gi opp håpet helt før tr kommer. Dette er altoppslukende. Prøver å ikke tenke på om jeg er gravid eller ikke, men tankene drar dit alikevel. Går å kjenner etter tegn hele tiden, planlegger hvordan vi skal fortelle det til foreldrene våre osv. Er det flere som er like "sprø" som meg? Er i min 1 pp så kan jo være derfor da. (Hadde 2 pp i fjor, men så skjedde det noe og vi bestemte oss for å utsette)
Qvinde Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Er helt lik deg, blir totalt oppslukt av dette. Er ganske sikker på at det har klaffet nå, er så kvalm, stikking i magen o.l. Men testene er jo negative jo... Jeg prøver hele tiden å flytte tankene mine til noe annet så jeg ikke blir helt sprø, men er ikke lett når en er så kvalm da. Mange ganger må jeg bare legge meg ned, ikke røre på meg, ja ganske likt som deg:p Har planen klar for å bryte nyheten til familie og:) hvordan tenker du/dere å gjøre det?
Serephina Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Har tenkt til å bare si at vi kommer en tur på besøk. Så sprekke nyheten under besøket. Jeg vet de kommer til å bli kjempeglade:-) Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå