## lille blomst ## Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 I ettermiddag reiser vi til Tenerife med våre to nydelige sønner på 2år og 4 1/2 år!! Gleder oss masse!!!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 heldiggriser............ Gooooood tur. Kos dere masse
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 God tur! Kos dere masse i varmen, Tenerife er topp! Vi har vært der masse med våre små.
piano♫ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Høres helt herlig ut - ønsker dere en riktig god tur :-)!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Guri så misunnlig meg ble nå )) Kos dere masse.. Vi skal til Alcudia i sommer, gleder meg som et barn!!
## lille blomst ## Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk. Det skal bli kjempegodt. Var på samme plassen for litt over 2 år siden da jeg var gravid med minstemann. Utrolig nydelig sted for de små. Vi skal bo på sunwing resort Fanabe og der var det helt fantastisk sist, så dette blir bra :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå