LadyJones Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Noen som kan anbefale noen? Hvor skal vi starte. Jeg er helt grønn her...........
LadyJones Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2008 Ingen? Hva heter disse som selger hus? Står helt stille......... Skulle så gjerne tittet i en "katalog" eller noe....
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Gå inn på nettet, bestill masse kataloger fra forskjellige huslev. Vi skal selv bygge hus fra vestlandshus, men har hatt det hos arkitekt 3 ganger, slik at det blir perfrekt for oss. Huset vårt heter råna fra vestlandshus, men som sagt en del er gjort om. Lykke til, masse spennende hus på markedet.
marylu Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 trivselshus.no, super fine hus synes jeg. Åpne romlösninger, mye vinduer osv
frøkenfryd:) Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 byggmann.no hedalm anebyhus.no nordbohus.no viivilla.no husbyggerern.no
Hønemor&guttaboys Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 mesterhus.no nordbohus.no systemhus.no
Nilena Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Gå på nettsiden www.hus.no Der finner du oversikt over alt du trenger i forbindelse med husbygging. Kjøkkenforhandlere, materialforhandlere, interiørforhandler, husprodusenter. Alt er listet opp alfabetisk også faktisk. Anbefales!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 www.vestlandshus.no www.blink-gruppen.no/
Clue Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk også masse info fra www.hus.no som en annen tipset om her. MEN inne på www.nybaktmamma.com er det et forum som heter hus og hjem. Der er det mange som bygger eller pusser opp, har lange tråder om dette, og henter inspirasjon og ideer fra hverandre. Det mest utfyllende forum om hus og hjem som jeg har sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå