TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Tenkte jeg skulle spørre dere som er erfarne damer.. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og dette kun i min tredje uke.. Jeg har aldri vært gravid før, men føler på meg at det er noe galt, da jeg har gått og blødd i over en uke og hatt murringer og en del stikkende smerter i den ene siden.. Disse smertene har variert veldig, men i natt var de så intense at jeg hadde problemer med å sove.. Håper det er noen som kan ha noen innspill på dette..
Stoltmai mamma:) Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Mulig du har en spontan abort,(SA) jeg hadde det da jeg va 7uker på vei, begynte med murring, og ltt blødning, smertene ble veldig intense, og blødde mer og mer, måtte puste meg gjennom smertene.. mulig det er det du har nå... Er ikke så mye å gjøre egentlig, jeg dro på legevakta, men det eneste de gjorde va å ta en test, den viste neg. men samme dagen viste den positivt hjemme og hos legen min... på legevakta fikk jeg beskjed om å gå hjem og la ting gå sin gang.. så da va d bare hjem og blø og ta smertestillende.. Jeg blødde i halvannen uke ca... Lykke til videre
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja det er det jeg også er bekymret for... Skal til legen i morgen for ny blodprøve, så da får jeg vel bare vente og se hvordan det går Tusen takk for svar iallefall Og lykke til
Misses*fødeklar* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Mener ikke å skremme deg her, men ta kontakt med legevakten. Dersom du har smerter i ene siden, kan det hende du er gravid utenfor livmoren (i eggstokken). Det er slettes ikke sikkert, jeg bare gjetter her, men ta kontakt med lege!! Lykke til!
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Ja det er også en tanke som har streifet meg, men jeg tror kanskje jeg hadd hatt mere vondt da.. Men jeg vet ikke! Skal til legen i morgen så da får jeg vel høre... Har snakket med andre som sier di har det på samme måte, og at alt er bra... så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. men får vel bare vente og se! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå