catine Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 min på en helgetur i mai? Han har bursdag og det skal være en overraskelse. Tenkte på en storby (ikke i Norge og ikke København), men det må ikke være så dyrt.... Jeg trenger tips om reiseoperatører....
IAIA Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Krakow, Warsawa, Riga, Praha... Sjekk ut Ebookers.no, travellink.no
freebird Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har nettopp vært på jentetur til Dublin, det var ikke dyrt og kjempe artig! Det er masse rart å se på og omtrent alle severdigheter er innen gangavstand fra sentrum. Det er bare å ta med et par gode sko og gå i vei, putt kartboka i lomma og "rot" dere litt bort, så kommer du over små markeder og andre rarieteter. Også er det kjempe mange hyggelige barer og spisesteder! Vi bodde veldig sentralt (rett ved Trinity College) men betalte allikevel ikke mer enn ca 2000 for fly+hotell pr pers. Har planer om å ta med mannen min hit selv. )
catine Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Dublin hørtes spennende ut! Kan jeg spørre hvor dere bestilte?
freebird Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Det var noen av mine venninner som booket reisen, så jeg har ikke helt oversikt dessverre. De fant hotellet på nettet, du får bare søke litt rundt. Velg gjerne et hotell i nærheten av Temple Bar/Trinity College, da trenger du ikke å tenke på taxi hele helgen. Vi opplevde ikke noe bråk i sentrum på nattestid, det var mange folk ute på gatene men vi følte oss helt trygge. Det var flere spaserende politifolk og bare hyggelige folk. Vi fløy Ryan Air fra Torp, det er utrolig billig og flyturen tar bare 1 1/2 - 2 timer. Men alt koster jo ekstra, så det er greit å ta med litt vann og nistemat. Det koster også ekstra om du har mer baggasje enn carryon, kjekt å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå