Nordlyspar♥ Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Lange dager på 2.tri med premature rier, høyrisikosvangerskap, sykemeldt siden uke 19 osv.. håper tiden går litt fortere i 3.tri... Hei hei, og ha en flott søndag....
mine små alver... Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei og velkommen hit=) Premature rier skriver du...kan du forklare meg litt hvordan de føles?Og evt når de kom og kom de regelmessig og så ga seg igjen?? Jeg er 2 gangs men det er 5 år siden sist og da gikk bare vannet. Nå har jeg mye kynnere som siste dagene har begynt å kjennes rimelig godt,ikke direkte driit vonde men litt,har også mye mensmurringer spesiellt på kvelden og natten,nedpress,stikkinger og vondt i lysken. i går kveld ga det seg ikke selvom jeg reiste meg opp,(kommer somregel når jeg ligger ,sitter) men ga seg igjen i dag tidlig.er jo nesten første gangs igjen jeg nå.
millymolly&mini Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Velkommen hit:) Håper de premature riene gir seg! Nå når du er 28/29 uker på vei kan du slappe litt mer av:))
Nordlyspar♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Fikk riene i uke 19-20 på kvelden. Det begynte med "stikking" på høyre siden, som spredde seg over hele...lå først med intense sammenhengende "mens" smerter i 2-3 timer. Snakket med JM, hun ba meg legge meg å ta to paracet (aksom det skulle hjelpe :0( ) Så begynte de plutselig å komme i tak, veldig vodt.. Har vanligvis veldig sterke menssmerter, og de smertene kunne jeg gange med 10... Følte også det som om jeg måtte "nr.2" hele tiden, selv om jeg var tom i både mage og tarm.. Er ikke så flink å forklare, men håper du forstod :0) Håper du har det bra og lykke til videre i svangerskapet :0)
mine små alver... Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Høres jo veldig ut som det samme ja.Jeg er også plaget med menssmerter til vanlig. Og nå har jeg blitt liggende med disse sammenhengende i flere timer..akkurat som deg. De går jo heldigvis over igjen da men...vel,skal til jordmor på tirsdag så får høre med henne da,er iallefall fint at jeg er over den mest kritiske perioden,skulle det skje noe nå så stopper de ikke iallefall =) Lykke til videre og tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå