Gå til innhold

Dette virket genialt for meg! Er det det for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.intuition.no/?opprk=08326

Jeg er generellt ikke lett påvirkelig av reklame, takker sjelden nei til gratisting, fordi jeg vet at det alltid er en "bakside".. Men denne var genial syns jeg.. Bladene var MYE billigere enn vanlige barberblader, og man får selve høvelsaken gratis.. Kan melde seg ut når som helst eller bare hoppe over forsendelser.. Har nilest betingelsene og bestillt meg en jeg :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt den i flere år :o) og den er genial !!!!!!

Skrevet

Liker den til leggene men har forbannet den nednom og hjem til både under armene og underetasjen, der funker den dårlig siden den er så "klumpete"...

Også husker jeg aldri å avbestille heller.

Skrevet

jeg likte den ikke...

Skrevet

Bruker den overalt jeg ;o) funker helt topp på meg .....sikkert fordi jeg også er " klumpete" hehe :o)

Skrevet

he he, er også "klumpet" men om en sier lenger opp her, på beina og mere intime steder blir den for stor

Skrevet

Okei :)

Så lenge den tar leggene, så finnes det andre metoder ellers, hehe..

Jeg finner det nemlig ofte for godt å bare "kjapt" barbere leggene, med bare litt vann.. Og det svir like mye og blir like tørt på beina hver gang.. Men lærer jeg?

Skrevet

Likte den heller ikke. Klarte bare bruke den under armene. Har så lyse hår på beina, at jeg ikke ser de når jeg er i dusjen, så jeg glemte altid mye når jeg barberte meg der. Endte opp med barberskum og vanlig høvel hver gang

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min.

Skrevet

Jeg håper jeg blir fornøyd altså, men i motsatt fall så har bare feiltrinnet kostet meg 39kr, hehe..

Jeg liker forøvrig å barbere med i dusjen jeg da, gjør det til vanlig, men bruker ofte bare vann, og det er egentlig ganske vondt.. hehe

Skrevet

nei den var jeg ikke fornøyd med.....følte alle hår samlet seg inni boksen. vanskelig å gjøre ren syns jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...