Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bestilt dørskilt ? Hun har laget seg hjemmeside: www.dorskilt.com. Jeg har nettopp fått mitt, og det er knallstilig. Billig og god service fikk jeg. Sendte en mail gjennom nettsiden hennes, og fikk mail tilbake vedr betalingen, så fikk jeg skiltet etter en uke.. Bra service og fått maaaaange positive tilbakemeldinger på verdens fineste dørskilt.

Jeg kjøpte svart skrift på blankt skilt. og en liten kattepus på.

Så no har vi fineste dørskiltet i blokka !!!! :-)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert, skal bestille et der straks nummer to er ute, må få med sistemann oxo , men skjønner ikke hvordan en får med at en vil ha kattepus eller hund eller andre figurer/tegn??

Skrevet

Takk for tips! Jeg bestilte også der og er kjempefornøyd med dørskiltet som vi utsatte alt for lenge å skaffe oss;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har vi og bestilt...De var kjempe tøffe...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg bestilte derfra og må si jeg ble veldig skuffet over skiltet mitt.... Det var ødelagt i ett hjørne og dårlig skjært i ett annet hjørne slik at det stod ut en liten bit.....og i tillegg var det flere skader på baksiden av skiltet. Og servicen var jo bra helt frem til jeg sendte mail og klaget, da fikk jeg ikke svar i det hele tatt. Det synes jeg var veldig dårlig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...