miobell Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Nå hører jeg endelig til her inne, er i min trettende uke i dag, 12+1. Herlig å komme over første milepæl i svangerskapet. Er førstegangs og har gått og vært småbekymret gjennom store deler av 1.trimester. Er jo skummelt og spennende på samme tid dette, og etter å ha lest om abortfaren i 1.trim, så har jeg vært noe urolig til tider... Dette selv om jeg fikk se hjerteslag da jeg var 7+5. Ser ikke spesielt gravid ut enda, eneste er at jeg får ikke igjen mine vanlige jeans, men så har jo de i utgangspunktet vært ganske så trange ;-) Det er vel nå framover at ting skjer? ... så spennende! og så gøy å endelig være her inne hos dere :-)
nat&alex Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 HEI OG VELKOMMEN!! Er det ikke fantastisk deilig å være over de første 12 ukene? Det var som om 10 kg lettet seg fra skuldrene mine da jeg var 12+1 . Nå kan jeg virkelig nyte svangerskapet og alle de rare ting som skjer med kroppen. Tenk at det virkelig vokser et lite menneske inni oss? Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå