TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og dette kun på min tredje uke.. Har aldri vært graivd før, men føler på meg at det er noe galt, da jeg har gått og småblødd i godt over en uke. Har også hatt en del murringer og stikkinger i siden. Og i natt var denne smerten veldig intens, og jeg slet med å få sove.. Noen som har noen innspill på denne situasjonen?
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 jeg har ingen veldig erfaring, og er selv gravid for første gangen. men jeg hadde også blødninger i flere dager, tidlig i svangerskapet, og dette var helt normalt... jeg hadde også stikking i siden og menssmerter, dette kan mest sannsynlig skylles fordi livmoren utvider seg. jeg har gått med slike smerter i 4uker nå. men det er ingenting som er galt. men du kan jo gå til legen din å få tatt en blodprøve, som skal vise om det er liv inni der. noe me noen verdier som skal stige... lykke til!!
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar Jeg skal til legen i morgen for ny blodprøve, så da får jeg vel høre litt hvordan det ligger an! Jeg er kjempespent, og håper virkelig ikke det er noe galt! Selv lykke til, håper alt vil gå fint for deg og den lille:)
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 takk... skal til legen selv i morgen, så er ganske spent jeg også.... =)
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 hvor langt på vei er du?
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 er 9+3 i dag, vis ikke det blir forandret når jeg kommer til ul... men siden jeg hadde di blødningene forige gang jeg skulle hatt mens, så har di det åpent at jeg kan ha hatt mensen da, å ikke er mer enn ca5 uker.... blir gal av å gå å vente.... hehe
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 hehe, ja det skjønner jeg veldig godt.. det er noe dritt!! Vi kan vel ikke gjøre annet enn å vente å se hva som skjer Du får holde meg oppdatert på hvordan det går da
lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 hehe, vi får bare være tolmodige.... =) ja, og du får holde meg oppdatert =)
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Ikke for å tråkke deg helt ned i søla, men det var sånn jeg hadde det da jeg mista i høst. Men som andre her sier, så kan det også gå bra. Det er bra du skal få sjekket det i morgen. Så skal jeg krysse fingrene for at alt er som det skal være.
TrineHelen med juniknøtt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er forberedt på både det ene og det andre, også skal jeg håpe på det beste Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå