Meg og lillespiren <3 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hihi, har vondt i rumpen, lurer på om noe er i gang
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 He he, jeg er førstegangs så ikke den mest erfarne akkurat!!! Men ei jeg kjenner hadde også vondt i rumpa 2 dager før hun fødte.....så kan jo hende:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Har hatt vondt i 3 uker og er nå 1 uke over termin....
Meg og lillespiren <3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Ja, er 5 dager over terminen selv. Sitter bare her og tuller egentlig. Såååååååååååååååååååååååååååå leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii!!!!!
mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 dra med deg mannen å hopp til køys.. sex er det eneste som hjelper har jeg hørt iallefall
Meg og lillespiren <3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan ikke det, æsj! Han er borte skjønner du Men jeg har faktisk litt vondt "der" jeg skrev om i sted... hehe.. Kommer og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå