Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan ha mensen 30 i en mnd. så ikke før 15 igjen mnd. etter jeg skulle hatt! Kan jeg da skrive inn førse mens dag og så kommer det opp rett eggløsningsdag? (pleier å gjøre det inne på babyverden)! HAr kjøpt flere sånn eggløsningstester på apoteket, men hver gang jeg har testa har det ikke komt opp at jeg har eggløsning. og det er jo bare ca.6 stk i pakken så vet ikke hva jeg skal gjøre. Veldig dyrt hvis jeg må ta en sånn test hver dag!!!!!!!!! Håper noen kan hjelpe meg!
gleder.meg Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg sliter også med det problemet. Har gitt opp å bruke tester, for jeg har ikke peiling på når jeg skal begynne. Det er veldig dyrt også, så jeg prøver bare å ha mye sex mellom dag 14 og 21.( Har syklus på 28-40 dager) Jeg tempet noen pp, men det ga ikke noe bra resultat det heller. Håper jeg får noen svar fra gyn, som jeg skal til om en stund.
Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Samma her, helt håpløst og vite når man skal begynne! Skulle hatt mensen i slutten av febr. ikke komt enda. Innbiller meg tegn som trøtthet, sulten, stikking i brystene. Da blir jeg så lei meg hver gang mensen kommer, for håpet siden den ikke kom når den skulle at jeg skulle være gravid!!!!!!!!!!!! Uff, Lykke til hos gyn.!
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan vel egentlig ikke hjelpe deg, men jeg kan si at jeg kjenner meg veldig godt igjen. Det er det som har vært "problemet" vårt. Vi har fått diagnosen uforklarlige barnløse, men jeg har jo aldri funnet el siden jeg har så lange, uregelmessige sykluser, så vi har nå blitt gravide ved hjelp av ivf (prøverør). Det eneste du kan gjøre, er å teste ofte med el-tester. Kjøp en hel haug på billigtester.com. og test fra dag 12-25 feks. El er ihvertfall 14 dager før 1 dag mens. Jeg har spurt leger om de kan hjelpe meg med syklusene mine, men da sier de bare at det er sånn jeg er, og det kan de ikke gjøre noe med.... Vel, lykke til!
Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Gikk inn på billigtester.com Hva gjør jeg etter det?! Vet ikke hvor jeg finner de....... Uff, skjipt å ikke kunne på hjelp eller svar fra legen! Takk for at dere hjelper meg! *håpløs*
sirkeline77 Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Hei jenter! Mange som sliter med uregelmessige syklyser gitt! Mange har sikkert hørt min historie før her men..... Jeg fikk som deg 74skytte beskjed fra min gyn at det var slik jeg var. ... Jeg mente at jeg hadde uregelmessig syklyser da de kan variere fra 27-35 dager, men det så ikke han som uregelmessig for når man så på gjennomsnittet som lå på 30 dgr så var det helt normalt! Jeg ble ikke noe klokere.. Men tiltross for uregelmessige syklyser har jeg alle de gangene jeg har testet med eggløsningstester fått positivt Men gravid har jeg jo ikke blitt- fryktelig frustrerende! Så jeg valgte for tre uker siden å begynne med akupunktur. Akupunktøren jeg går til mener som meg at jeg har uregelmessige syklyser, hun mener i tillegg at måten jeg blør på under mens ikke er normal! For meg har jo den måten jeg har hatt mensen på vært normalen og jeg har jo aldri tenkt over at det kunne være noe der som var feil. Hun mener at med det grunnlaget jeg har nå så vil ikke kroppen min være i stand til å la ett egg feste seg. For den rette "kulturen" mangler rett og slett. Men hun mener å kunne hjelpe meg med dette. Hvor lang tid det kommer til å ta er uvisst, kommer helt an på hvor mye kroppen min er i ubalanse. Og en annen ting jenter- stresser vi for mye så vil det påvirke oss negativt i prøvingen! Jeg vet det er ufattelig vanskelig å la være, jeg innbiller meg selv at jeg til tider er veldig flink til å stresse ned.....Men har fortsatt en lang vei å gå.... Lykke til:)
Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 stakkars. Håper det hjelper for deg med akupunktur! Lykke til! Tenkte jeg skulle vente litt lenger før jeg går til gyn. har bare prøvd i 10 mnd. og veldig vanskelig å treffe siden jeg ikke vet når eggløsningen er! Men nå har jeg kjøpt tester for en hel måned på billigetester.no så nå prøver vi for fullt! *Krysser fingrene* ps, må bare få mensen først, skulle vært her i slutten av febr. LEI!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå