Gå til innhold

Har du vore i Puerto Rico Gran Kanarie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å ha med vogn til Puerto Rico, ser der skal vere mye trapper? Takk for mange svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der da vesla var 6 mnd. Det gikk greit. Eneste "problemet" jeg husker var at vogna måtte stå nede i resepsjonen. Men det finnes jo mange ulike hoteller. Ellers var det fint. Kanskje andre steder som egner seg bedre for vognfamilier, men vi hadde det veldig fint der... :-)

Skrevet

Har vært der, men uten barn. Husker at trappene var "snarveiene", man kan gå i bakken/svingene rundt med barnevogn.

Tror ikke puerto rico er verken bedre eller verre enn andre steder, bortsett fra dersom dere bor langt oppe i bakkene.. er litt bratt og langt hjem fra stranden da :)

Skrevet

Hvorfor måtte vogna stå i resepsjonen ? Hvilken type vogn hadde du med deg ? Jeg vurdere å ta med meg bagvogn slik at hun kan sove i den... Hun er veldig liten... i dag bare 60 cm og 5 kg og er 5 mnd...

Skrevet

Vi bodde i trtedje etasje og det var ikke heis. Vi hadde med en simo kombivogn. Lot understellet stå igjen nede og bar henne opp i bagen. Var perfekt når vi var ute på kvelden. Noen dager gjorde vi henne klar for natta, puttet henne i bagen og gikk ut. Hun sov hele tida. Og når vi kom hjem var det bare å bære bagen opp. Er som hun under sier. Trappene er snarveier. Var ikke noe problem å gå rundt. :-)

Skrevet

Hei

Takk for svar, jeg har nå bestemt meg for å ta med den store gode vognen så kan jeg legge henne for kvelden å gå ut... det hørtes deilig ut... Jeg har lagt inn ønske om 1 eller 2 etasje så jeg evnt kunne bære vognen opp om jeg må.. Ellers noen tips jeg bør ta med meg..

Skrevet

Jeg har vært der og synes det lukta kloakk særlig på strendene. Mange bratte bakker og mye trapper (som ofte var snarveier) Vi bodde på Puorto Plata og der var det heis, men også noen trapper, så du slapp ikke unna. Ville nok valgt et annet sted og dra, jeg da.. men det er pga kloakklukta og fordi jeg synes det var utrolig møkkete og ekkelt der. (særlig på stranda)

Vil derfor anbefale at dere går en ekstra tur når dere skal på stranda - til feks til Amadores-stranda. Den var mye bedre.

God tur

Skrevet

jeg har vært der mange ganger, men ikke bodd der.

vi har alltid bodd i arguineguin vi. og tar heller taxi eller buss i 10 min for å komme oss dit og se på livet...

det er mye trapper som snarveier opp til hotellene, men det går jo an å gå langs bilveien også da... så burde ikke være noe problem å komme frem.

er ofte bra med fortauer og sånt der nede.

Skrevet

mine besteforeldre har bodd i arguineguin siden jeg var 4 år, så kan jo si at jeg har vært der mange ganger opp igjennom livet...

vi har jo også da bodd i huset dems..

men vet det er mange bra hoteller der, og i patalavaca (som er litt utenfor på veg til puerto rico.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...