makatty Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei dette hadde jeg aldri trodd, da vi prøvde å få nr 1 prøvde vi i nesten 1.5 år, 1 år veldig intens. Men jeg hadde en SA etter 6 uker så fant de ut at jeg hadde PCO og ble stimulert med pergotime. Da ble jeg gravid igjen og nå er tulla 11mnd. Legen sa at jeg bare måtte kontakte han når vi tenkte på nr2. Men he he den greide vi selv på første forsøk. Ikke helt planlagt hadde bare ikke begynt på prevansjon etter fødselen. Skal gifte meg til sommeren og hadde tenkt til å vente til etter det. Men hvis alt går bra blir det en søt liten kul i brudekjolen. Gøy dette her!!! skal se på kjole til lørdag må nok se etter en som det kan være en kul i.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 OI, så morro da! Grattis så mye med lillen i magen :) Når er terminen?
makatty Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Vet ikke når terminen er har ikke peiling. Håper e kan komme til tidlig ul pga Sa før og PCO. Prøver å ringe legen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå