<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg satte tilbake 2 egg på torsdag. Ble overstimulert, så jeg måtte vente noen dager ekstra før det ble uttak/innsetting. Har hatt tilnærmet lik menssmerter siden fredag, men i går kveld begynte det å bli litt mer intenst enn som så, og jeg har sovet dårlig i natt pga smerter. Det er akkurat som om magen/underlivet er sprekkeferdig! Prøvde å finne ut litt på hjemmesidene til Riksen/Kvinneklinikken, men der stod det i grunn lite... Det eneste jeg fant som kanskje kan være tilfelle, er at jeg har blitt overstimulert også etter tilbakesettingen. ??? Noen som kan hjelpe??!?!?!??
C *baby i magen* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 hadde jeg hvert deg hadde jeg ringt til legevakten på riksen å hørt, forklar hvordan du har det og hva du har gått igjennom. tryggest å forhøre seg der. og ring de på riksen, klinikken i morra.
tuppelupp Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Høres ut som vi har det temmelig likt. jeg har vært enorm og kjempe smerter helt siden uttak. Satt inn 1 egg på torsdag jeg også. Sa i fra til legen før hun satt inn og hun kjente på magen. mente det var luftsmerter. Noen sliter med dette mer enn andre. jeg har irritabel tarm fra før så hun sa at da var det slett ikke uvanlig. Men fryktelig vondt gjør det. Kjennes ut som veldige mensmerter. Ser ut som jeg er langt på vei. Alt gjør vondt og sliter med å sove. Litt kjedelig å være så stor allerede. Får ikke på meg buksene og i morgen skal jeg på intervju til en annen stilling på jobben. det kan jo bli en utfordring. Men kan jo ringe riksen for sikkerhetskyld. jeg fikk ikke beskjed om at jeg var overstimulert. Fikk ut 15 egg. God bedring! Ble langt dette hehe....
<3 Tvillingmamma <3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei igjen =) Takk for svar!! Har forsøkt å komme i kontakt med folk på Riksen i en helg tidligere, og det er ikke akkurat lett... Har derfor sendt en mail dit, just in case... Men, det var i alle fall en STOR lettelse for meg å høre at det er flere enn meg!! Ikke det at jeg unner andre det her, men blir jo alltid litt beroliget når man ikke er alene om ting. Og når legen din i tillegg har sagt at det ikke er noen fare, så puster jeg lettet ut =) Masse lykke til på intervjuet i morgen!! Kanskje skjørt med elastisk liv er tingen, thi-hi (hadde besøk av bestevenninna mi i går, og hun så på magen min med en gang - hun syntes den var VEL stor...) =) PS: Får håpe du får sove i natt, da! Har akkurat lagt en søvnløs natt bak meg, og det er ikke akkurat "oppkvikkende"...
tuppelupp Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Tenkte det samme når jeg leste innlegget ditt. Det er flere som har vondt, ikke bare meg. Nå ligger jeg og synes synd på meg selv på sofaen. Er så kvalm også. Syte, syte... Takk :-) Angrer litt på at ikke har flere klær som ikke er figurnære i skapet nå må jeg si, hehe Får håpe vi begge får sove litt i natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå