kulepenn Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Altså jeg har ikke badekar, men bebestampen som snuppa har vokst ut av. Hva nå? Dumt å alltid ta snuppa i dusjen. Liker bading bedre. Forslag??
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 vi bruker sånne ble baljer fra ikea.. Gutten min på 5 år sitter i den enda.. hehe :)
SOMMER :) Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Vi har en stor badebalje. Passer fint til hun på 2 1/2 år. Og søstra på 7 år er her vil de absolutt bade sammen i den. Begynner å bi altfor trangt så det blir mye skrik og skrål. Husker ikke hvor den ble kjøpt for den er sikkert 8-9 år gammel... :-)
Sjefsmegga Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Minsta har en stor stamp...2 1/2åringen liker også å bade den....jeg ANER ikke hvor den er kjøpt heller..men det er en typisk badesamp i hvertfall..skulle tro de burde holde til en unge var 3 år..sittende i hvertfall..de trenger ikke ligge i badekaret...skal man skylle håret og de ikke liker dusje så kan man bruke en øse eller noe og ta rent vann:-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Her ble vanlige badestamper helt ubrukelig ganske tidlig. Tuppa hopper, reiser seg, plasker, svømmer og "stuper" når hun bader.. Vant til svømming i basseng, så hun styrer på de gangene hun bader i kar.. Vi løste det med å kjøpe en svææær sak på ikea. Det er ikke en balje direkte, for den er firkantet, men den har høye vegger og stor og god plass oppi.. Og så har vi antisklimatte i bunnen. Helt genial egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå