Gå til innhold

Er det flere kruttønner her, hihi!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har et veldug engasjerende temperament!

Blir flau av meg selv innimellom. Er som regel avbalansert og i godt humør, men SMÅ ting kan få meg til å eksplodere altså!!

Stakkars sambo og stakkars svigermor som fikk med seg en akt i går kveld: Kjøpte meg ny mobil og skjønte ikke bæret av hvordan jeg skulle overføre kontaktene mine til nyetlf. Sambo prøvde å hjelpe, men jeg gokk jo helt bananas og ville klare det selv samtidig som jeg ville ha hjelp. Kan tenke dere hvor sint og irritert jeg var! Og sambo frustrert over meg og at han ikke greide det han heller... Svigermor måtte le innimellom, men idag føler jeg meg DUM! Vi hørtes vel ut som bomba og kruttønna vil jeg tro:o)

Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der har du meg ja hehe :o)

Skrevet

hehe sånn er jeg oxo. Kunne fått meg til å kjefte på sambo i tillegg jeg for at han trodde jeg var dum eller noe.. Men det går fort over da :) heehee

Skrevet

ÅÅå ja ;o)

den krutt tønna her også.....og hvis noen ler av meg i tilegg----¤%##¤##/((&¤###""#¤¤%

så vi er nok mange i samme båten ja ;o)

Skrevet

det klikker totalt når jeg har mens hehe, eller meste uken før

Skrevet

Jeg er beryktet i trafikken - kunne like gjerne kalt meg "Rundkjøringspolitiet".. hadde jeg skulle jobbet frivillig - så kunne dem satt meg i en rundkjøring og jeg skulle gjeeeerne geleidet bilister i riktig felt *HMPF*

Ellers har jeg en ekstremt kort lunte.. men er sjelden langsint :)

Skrevet

Det høres kjent ut ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...