Gå til innhold

Sex med ny fyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en ny fyr forrige helg,men det var egentlig ikke så vellykket.. Vi hadde sex når vi kom fra byen,og da var vi fulle begge to..Husker ikke så mye fra dette. Når vi våknet om morgenen fortsatte vi,men det var ikke så vellykket..Han var på en måte så urytmisk,og jeg fikk vondt når han fingret meg.. Men jeg turte ikke si fra.Hvordan si fra om slike ting uten at han blir lei seg? han er jo en kjempe kjekk fyr,og vil ikke såre han. Han kan jo ikke bli bedre uten at jeg sier fra heller...Jeg skulle sette meg opp på han også,men fikk ikke til... Han har ganske stor *** og jeg fikk den ikke inn... Den var på en måte så myk,akkurat som den ikke var hard nok. Følte jeg da... hehe. Ble litt start problemer på oss,men det er vel slik i starten.HAr vært sammen med samme fyr i mange år,så det blir så rart å begynne på nytt med en annen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex i fylla første gang er ofte knølete..glad jeg ikke starta på den måten med samboeren.. Vi var edrue og det var fantastisk fint...

Du får snakke med ham hvis du ikke er fornøyd...for de leser ikke tanker alltid ;) Er lov til å lede dem på " rett vei"..

Skrevet

Jeg var faktisk litt bekymret, siden episoden ikke var spesielt vellykket. Men det snudde, for å si det sånn. Var litt flaut å komme igang edru, noen dager etterpå. Men da var det rett og slett nydelig.

Skrevet

hm, er du synnøve og hl den samme? forstår ikke helt jeg nå.. hehe

men sex i fylla er aldri bra i grunn.,. halv vassen pikk og dårlig ånde og kvalme bevegelser.. blæh

Skrevet

Nei. Da hadde det vært litt merkelig at jeg la inn et sånt svar til hovedinnlegger. Jeg startet også med fyllesex, men forholdet har på ingen måte tatt noe skade av det. Har vært sammen i 6 år nå.

Skrevet

Enig med Synnøve F: fyllesex er ikke representativt for sex med en person edru.

:)

Det kan bli mye bedre, men bare hold dere edru neste gang! :)

Skrevet

åååja, haha! tenkte at du hadde bytta nick eller noe.. sorry! hehe

Skrevet

fyllesex kan funke, mitt første forhold startet sånn og holdt i 4 år.. med min nye kjærste så har jeg i løpet av disse 2 første mnd ikke hatt sex i påvirket tilstand !! og det er faktisk noe av det beste jeg har opplevd.. vi har heller enda ikke nytt mer enn ett par glass rødvin sammne.. så har tilgode å være fulle sammen hehe.. skulle egentlig feire bursdagen min igår med fest, men valgte heller å kose oss sammen med god mat og ett par glass vin :)) herlig!

håper du HI har fått prøvd deg igjen i edru tilstand.. kanskje lettere å se da også om det vil funke eller ikke.. lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...