Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her...!! Mange mange måneder!! Er det noen som husker meg? Ble nyssgjerrig på hvordan dere har det her inne, og ville titte innom, og se om jeg finner noen gamle kjente her... Ellers går det bra med oss, og gutten fyller 2 år den 26.mars Det er ikke noen ny bolle i ovnen enda, men er nok snart klar for prøving =)
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2008 Ingen av gamle gjengen her? ;P
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror jeg husker deg om jeg ikke tar helt feil?! Du var med på DIB treff på jordbær pikene engang sant?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Husker nicket ditt jeg ) Vi har feiret 2-årsdag i dag vi, snuppa er 2 år i morgen (!). Og nr to ligger "til heving", har termin 8. juni ) Gleder oss!
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Joda, både der og på City syd, husker deg godt Og nå skal du ha nr 2? Gratulerer så mye
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Husker nicket ditt jeg også! Gratulerer med "bollen" da! Det var artig å høre. Vi har ingen ny på vei enda, men håper å prøve om ikke så lenge Skal feire 2 årsdag vi også i slutten av mnden
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Ja stemmer vi har vært på city syd også ja :-P Jauda skal ha nr 2 i juli :-) Ikke planlagt denne gangen heller men ikke så mye og gjøre med det :-) Takk for det :-) Og dere skal begynne på nr 2 nå? Kansje vi blir havner på DIB treff igjen da
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Mener vi gikk og venta litt på denne tida for 2 år siden, og det stemmer jo skjønner jeg nå ) Jo takk, det var ikke helt planlagt, men ikke heeelt uventet heller.. Var litt uforsiktige kanskje, og så tenkte vi at "jaja, vi kan jo egentlig bare få en til!" Og måneden etter sto vi der med pinnen i hånda og STORT blått kryss! Like moro nå som første gang. Også så mye deiligere å være gravid denne gangen! Mye mer avslappet, ikke så "gira" (nå er jeg mer sånn...."hm...uker på vei? nei...la meg nå se..27? ja..det tror jeg!"), folk er ikke like interesserte i meg og magen, og det er egentlig heeeelt fint for min del ) Syntes det ble ganske mye fokus på megmegmeg forrige gang ;o) Men det er minst like spennende altså! Og gøy ) Lykke til med prøvingen etter hvert da! Er pappaen klar for nr 2 også?
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2008 Å ja! Han har vært klar i mange måneder han, hehe! Så det er meg det står på. Tenker å kanskje prøve til sommeren, jeg må bare være flink å kvitte meg med noen kilo til. Også skal vi få unna bryllupet vårt i juli, så er det nok prøving etter det tenker jeg, hvis vi da føler at det er riktig =) Og det tror jeg det er Har vært babysyk sååå lenge nå hehe Og det hjelper ikke at hele 7 stykker jeg kjenner skal ha små *flire* Åh, kan tenke meg det er bedre å gå gravid denne gangen ja, nå har du jo vært gjennom det en gang og vet hva du går til, og bekymrer deg kanskje ikke like mye som sist gang. Jeg er ihvertfall innstillt poå å nyte graviditeten litt mer neste gang Vet dere om det blir gutt eller jente da?
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2008 Og hvis syklusen min holder seg likens framover så har jeg første dagen av eggløsning tja.... bryllupsnatta eller dagen etterpå
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2008 Åh ja, men det er som helsesøstra vår sier : "Hvilke unger er egentlig planlagte da? 1 av 10 kanskje.. " hehe:) Spennende med en til da Vet du hva det blir eller? Ja kan jo hende det blir treff igjen etterhvert =) Ellers ble jeg ikke kjent med så mange andre enn Wenchepia sist jeg var her inne, men har fremdeles kontakt med henne da Ja det blir vel nr 2 etterhvert her også, vi er ikke helt klar for prøving enda,(eller veldig klar psykisk da hehe) men får se til sommeren
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Haha! DET er bra planlagt da! Go go go, bryllupsnattsbarn, det hadde jo vært stas ) Så koselig da, bryllup, barn og bare gleden ) Ja, vi får sannsynligvis en jente til. Så nå blir det mange snertne jenter i heimen til pappaen ;o) Spiller ingen rolle med kjønn, bare barna er friske (og det ser det også heldigvis ut som) så er jeg sjeleglad! Pappaen gleder seg veldig han og. Vi har kjøpt hus som vi overtar om et par uker vi da, og har da ca 10 uker til termin, og skal heeeelst pusse opp før det..hehe...kan bli noen hektiske uker!!
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2008 Det blir det sikkert Dere får kalle inn til dugnad sikkert mange som kan ta i ett tak med dere Så godt å ha eget hus da! Det blir ikke det på oss med det første, men det er greit,vi leier veldig billig og jeg skal vel gå skole igjen etterhvert, så da får vi ta det som det kommer Ja ikke sant det hadde vært kjempestas om det slo til på bryllupsnatta da!! hehe. Det er vel ikke første gang i historien det har skjedd akkurat, men morro hadde det vært =) Helt enig med deg jeg, det spiller ingen rolle hva det blir. Jeg har gutt og vil jo veldig gjerne ha ei jente, men blir det gutt neste gang også så er han like ønsket og velkommen som førstemann var Man kan jo alltids prøve igjen om noen år...... hihi
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Ikke mine hvertfall men veldig ønska nå som dem alikevell kom/kommer Vi får enda ei jente i følge UL så det blir morro Var jo så mangen på treffene at det var umulig og få snakka med alle.. Jeg har fortsatt kontakt med Wenche, superglad og fruktmos, har kontakt med en del andre også men er de jeg snakker/er med mest.. Ja er bare og sette i gang :-P Her i gården er det slutt nå etter nr 2, da skal ALT prøves for og unngå flere før jeg er ferdig med lærling tiden min..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Jeg husker deg! Og dere andre 2 også Er ikke sikkert dere husker meg da, for noen ganger er jeg lite aktiv her inne, leser for det meste og glemmer å kommentere eller skrive innlegg selv i blant Fikk en gutt forrige gang, og venter en liten gutt igjen. Kjempestas! Har termin bare 1 uke før poden fyller 2 år
Villemo&Pjokken Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2008 Ja det skjønner jeg godt. Er stopp en stund her også etter nr 2, for da skal jeg gå skole Min var heller ikke planlagt Men veldig ønsket og velkommen likevel
Villemo&Pjokken Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. mars 2008 Joda jeg husker deg veldig godt!! Artig å "treffe" på dere igjen... Jeg har også en gutt som fyller 2 år den 26.mars. Og begynner å være klar for nr 2 om ikke så lenge
hebbe lille, fødeklar Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 jeg husker også deg godt Villemo.. jeg fikk 2 feb 2006, så det er ikke så stor forskjell på guttene våre.
Villemo&Pjokken Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. mars 2008 Så artig at så mange kjente er her ennå da =) Men jeg syns ikke det er like mye fart i forumet nå som før. Hvor har det blitt av Curly mor og yo mama with the smelly belly og Northernlights da?
Northernlights Skrevet 12. mars 2008 #20 Skrevet 12. mars 2008 Hei,jeg er her,jeg =o) De to andre finnes vel på vitytes til vanlig,tror jeg. (har ikke titta innom der på ei stund...vært litt mye) Gratulerer,forresten!
Northernlights Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 Uffda,leste litt fort. Gratulerer med bursdagsbarnet senere denne mnd,iallefall! ;o) Og grattis med magen, Randi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå