snehvit77 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 ...dette kommer til å bli tøft. Har en gutt på 3 og ei lita ei på 7 mnd...Vi gleder oss masse, men... Noen gode råd mottas med takk:-)
Krusemynthe Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Ikke så mange råd. Men masse GRATULERER!! Synes det er så flott med store familier. Jeg venter nummer tre, men med min manns to fra før er vi oppe i 5 barn annenhver uke ;-)
Trulte76 Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 oj oj oj gratulerer så mye 4 ganse tette dere da og minsta på 7mnd nå. Ja blir sikkert litt tøft i begynnelsen, men dette klarer dere fint Har ingen råd da. Men er sikkert bare den første tiden som blir litt travel. Så vil jo dette gå seg til. Lykke til med tviliingsvangerskapet
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Var dere forberedt på det? Noen i din eller hans familie som har/er tvillinger? GRATTIS!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer, dobbel lykke! Det kommer til å gå kjempefint, det er jeg sikker på. Har dere familie i nærheten? Hvis ikke kan det jo være aktuelt med en praktikant en stund kanskje? Eller i allefall ha noen dere kan alliere dere med vhis du trenger en liten pause etterhvert? Jeg har tvillingsøsken som er en del yngre enn meg (20 år, hehe) og har sett at det er veeeeldig lurt å være dønn konsekvent med å mate dem og legge dem samtidig. Hvis ikke kan det ende det opp med at du aldri får hvile...
moden mamma Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer! Mange gode råd og svar på spørsmål kan du få på forumet "Tvillinger og flerling" her... Der er det så koselig atte! Vi har til og med jevnlige treff i de største byene..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 det blir mange små på en gang, men det kommer til å gå kjempefint! gratulerer så masse!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så mye! :-) Er det tvillinger i slekta? Vi har ett barn som blir 17 måneder hvis jeg går til termin, men ikke flere. Vi tenkte å prøve å ha henne hjemme i første omgang (pga økonomi og kontantsøtte). Hvet det vil blir arbeidsomt, spesielt de første månedene. Men dette skal vi og må vi klare! Det går nok bra med dere og skal du se. Fordelen med å få tvillinger nå, er jo at dere hvet hvordan det er å ha barn. Man har litt mer erfraing enn hvis det hadde vært nr 1 & 2 som hadde vært tvillinger! Ønsker dere lykke til! Og du..sjekk tvilling/flerlinger sidene her på barnimagen, og www.tvillingforum.com (tvillingforum.com, er veldig nyttig, og kan anbefales på det sterkeste!)
2 fine små Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Oi, saa spennende. Gratulerer foerst og fremst, men forstaar godt at dette ble litt mye ja... =o) Jeg tipper det beste raadet vil vaere aa virkelig forstaa at de neste 2-3 aarene saa er det familielivet og livet med barna som kommer til aa ta mest tid og ikke en gang proeve aa "fighte" det. Maa bare si at jeg ville blitt overlykkelig for tvillinger, har alltid foelt paa meg at jeg skal faa det, og vi har i familien, men ser bare ut til aa vaere en her. Og vi har bare en fra foer, som snart blir 4 aar, saa totalt annen sits.... Masse lykke til og langt inni der kjenner dere kanskje gleden ogsaa, tenk aa vaere saa heldige i dette babylotteriet!! =o)) Helt fantastisk synes jeg. Raad to maa vaere aa ta i mot all tenkelig hjelp, helt fra starten, og lage gode rutiner etter beste evne fra starten av. Det blir litt mer system i deres familie enn i vaar for eksempel, det maa det jo noedvendigvis bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå