Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Svigers bor halvannen times kjøring herfra. Vi er ikke så ofte på besøk, kanskje en gang i mnd. Vi skal dit idag, og skal være der ca 12.00. Jeg tenkte¨å dra derfra igjen sånn rundt 16, men sambo mener vi skal være der til 18, noe jeg synes er aaalt for lenge!! Greit at man drar på besøk, men å bli der hele dagen synes jeg er for lenge! Er jeg helt rar eller?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hvis dere bare ser dem en gang i måneden ville jeg blitt fornærmet om dere dro etter bare fire timer. Rekker jo knapt å spise middag, da, hvis dere skal dra kl 16.00!
unnl Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Spørs egentlig litt hvor ofte dere egentlig besøker dem...
Mamma Mirabell Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 hvorfor er det så viktig å dra hjem kl 1600 eller 1800??
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Nå skal vi ikke spise middag der heller, for sviger serverer aldri middag til oss.Det er kun kaffebesøk
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 hadde det vært oss så hadde vi ikke planlagt når vi skulle reist, men bare tatt det på sparket..
Tøysetipp Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Det synes jeg utelukkende er opp til dere å komme frem til sammen. Hadde ikke orket å lage en diskusjon ut av det en gang. To timer er da ikke hele dagen... heller :-)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 ..hva med å ta midt i mellom da? ca 17... eller bare la være å bestemme på forhånd,og ta det etterhvert m.tanke på humør,trivsel osv ? Lykke til uansett:-)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Vi tar alltid slikt på sparket, og som regel får vi det gøyere og blir lengre enn vi tror . Men har en avtale på om at kommer en av oss med ett hint om at vi drar, så støtter den andre opp om det. Men uansett så synes jeg barnas leggetid er viktig her. Vi begynner kveldsstell kl 19. Og da vil jeg være hjemme! Finnes unntak selvsagt.
Psyche Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Når vi drar på besøk til mine foreldre eller til svigers, blir vi der hele dagen. De bor noen timers kjøring herfra, og det er ikke så ofte vi besøker dem. Det vi gjør, er at vi pakker med pysj og toalettsaker til barna, også steller vi dem for natta før vi kjører hjem. Vi tar på dem pysj og pakker teppe rundt dem i bilen. Også kjører vi hjem når det er leggetid, når vi kommer hjem bare bærer vi dem inn i sengene. Har gått helt fint hver eneste gang.
hit og dit Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Eg hadde ikkje satt klokkelsett, men vert spontant. Er du redd ungene sovner i bilen, så stell dei hos svigers og kjør rundt leggetid.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Her bor svigers bare 10 min unna, 2 min når vi flytter. Vi er der hver fredag og da drar vi rett etter jobb og blir til sånn 23-24 kjempe koselig synes jeg.. Personlig hadde jeg ikke giddet å kjørt langt bare for å bli i 4 timer.
grå :) Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 hmm er stort sett borte i dagesvis vi når vi besøker foreldrene våre. når vi reiser igjen tar vi på sparket. kan dere ikke bare bli så lenge det føles naturlig da? sikkert litt ok for barna å få være litt hos besteforeldrene sine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå