mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 ??? vi har ikke komt i gang med å bestemme noe navn enda. men lurer på hva dere syns passer sammen med storesøster sitt navn...
Villemo&Pjokken Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Oscar Andreas Anders Alexander Joachim Tror de aller fleste navn passer sammen etterhvert jeg, når man bare blir vant med det =)
prebs Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Sebastian Johannes Benjamin Nicolai Peder Jacob Henrik Marius Fredrik August Johan Valdemar Ferdinand synes jeg passer. Egentlig mye som passer til caroline:)
mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2008 takk for svar. ser det er noen som har skrevet christoffer. da vi fikk snuppa for to år siden så visste vi ikke kjønnet. vi hadde nesten valgt at om det ble en gutt så ble det en christopher... men vi får se... kanskje det blir det kanskje ikke.. vi skal ta å gå igjennom masse navn nå når det nærmer seg litt mer.... har enda 8 uker igjen..
Mannemor Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Hva med Thomas? Det navnet liker jeg veldig godt og synes det passer utmerket til Caroline :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå