Mrs. X Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Altså tar ut maten og vasker hyller, veggene osv. Evt hvor ofte bør man egentlig vaske?
Amy - I love whales Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Uff da, gir meg dårlig samvittighet nå! Dessverre altfor sjelden, bare når det blir altfor ille og jeg får "ånden" over meg
Mrs. X Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 He he godt det er fler av oss. Sto nemlig å titta inn der i stad og tenkte at det trengs.....
hit og dit Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Akkurat kjøleskapet er eg litt hysterisk på og vasker ganske ofte. Om det er nødvendig veit eg ikkje. Eg har berre litt fobiske tanker om mat =)
Prins05&07C",) Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 En gang i året, kanskje... Eller om det er veldig nediset, hehe:o) Har lenge tenkt å vaske det, men er så tiltak å starte med avriming!
SkravleFruen Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Nå og da.. tørker av innimellom stohandlingene, det er som regel litt tomt før det..hehe, og lettere å vaske.. men å dra ut alle hyllene og skuffene.. huff, aaaaalt for sjelden...
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Jeg vasker litt nå og litt da. Hvis jeg søler, så tørker jeg det opp med en gang.
Sjefsmegga Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Aner ikke hvor ofte man BØR gjøre det...men her tas det sporadisk....ca hver 6uke kansje? Kunne sikkert vært tatt oftere også...flink til å passe på datoer og ha mt i tette poser og lokk..hvis maten blir fort "dårlig" så bør man vaske grundig i hvertfall..
eirin20 Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 4 ganger i året:) småvasker oftere, men hovedrengjøringen av det tar jeg hver 3. mnd;)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 alt for sjeldent vil jeg tro.. men tar det når det trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå