Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere inne i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså tar ut maten og vasker hyller, veggene osv. Evt hvor ofte bør man egentlig vaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, gir meg dårlig samvittighet nå! Dessverre altfor sjelden, bare når det blir altfor ille og jeg får "ånden" over meg :)

Skrevet

Helt sporadisk her. Altfor sjelden vil jeg tro. :S

Skrevet

He he godt det er fler av oss. Sto nemlig å titta inn der i stad og tenkte at det trengs.....

Skrevet

Akkurat kjøleskapet er eg litt hysterisk på og vasker ganske ofte. Om det er nødvendig veit eg ikkje. Eg har berre litt fobiske tanker om mat =)

Skrevet

En gang i året, kanskje... Eller om det er veldig nediset, hehe:o)

Har lenge tenkt å vaske det, men er så tiltak å starte med avriming!

Skrevet

Nå og da.. tørker av innimellom stohandlingene, det er som regel litt tomt før det..hehe, og lettere å vaske.. men å dra ut alle hyllene og skuffene.. huff, aaaaalt for sjelden...

Skrevet

Jeg vasker litt nå og litt da. Hvis jeg søler, så tørker jeg det opp med en gang.

Skrevet

Aner ikke hvor ofte man BØR gjøre det...men her tas det sporadisk....ca hver 6uke kansje? Kunne sikkert vært tatt oftere også...flink til å passe på datoer og ha mt i tette poser og lokk..hvis maten blir fort "dårlig" så bør man vaske grundig i hvertfall..

Skrevet

4 ganger i året:) småvasker oftere, men hovedrengjøringen av det tar jeg hver 3. mnd;)

Skrevet

alt for sjeldent vil jeg tro.. men tar det når det trengs :P

Skrevet

aldri egentlig. joa 1 gang i året kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...